Ανησυχία για εμβληματική μάρκα αυτοκινήτων – Ποιες πωλήσεις βουλιάζουν;

Η ιταλική εταιρεία Maserati αντιμετωπίζει σημαντική πτώση στις πωλήσεις της, με τις αιτίες να σχετίζονται με την αναποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ.

Στη σκηνή των αυτοκινήτων, η Maserati παραμένει μια εμβληματική μάρκα, με ιστορία 110 χρόνων που έχει κερδίσει τις καρδιές των φίλων των σπορ αυτοκινήτων από την ίδρυσή της στη Μόντενα της Ιταλίας.

Ωστόσο, πρόσφατα, τα μοντέλα της Maserati δεν φαίνεται να κρατούν την προτίμηση του κοινού, κάτι που αντικατοπτρίζεται στην πτωτική καμπύλη των πωλήσεών της σε παγκόσμια κλίμακα.

maserati

Συγκεκριμένα, στο πρώτο 9μηνο του 2024, η Maserati, που ανήκει στο όμιλο Stellantis, πούλησε μόλις 8.600 οχήματα, καταγράφοντας δραματική μείωση της τάξης του 58% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, όταν οι πωλήσεις είχαν αγγίξει τις 20.800 μονάδες.

Κατά τον Carlos Tavares, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Stellantis, το πρόβλημα έγκειται στη στρατηγική μάρκετινγκ της Maserati. «Η κατάσταση είναι ανησυχητική. Ο κύριος λόγος είναι το πώς προσεγγίζουμε την αγορά», δήλωσε χαρακτηριστικά.

«Η ποιότητα των προϊόντων δεν είναι το θέμα. Τα αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά – συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών εκδόσεων Felgore» προσέθεσε.

maserati

Η πτώση των πωλήσεων είχε ως αποτέλεσμα την απομάκρυνση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Maserati, Davide Grasso. «Αλλάξαμε Διευθύνοντα Σύμβουλο γιατί η προηγούμενη ομάδα δεν κατάφερε να υλοποιήσει τις στόχους μας», ανέφερε. Το νέο τιμόνι της Maserati είναι ο Santo Ficili, ο οποίος αναλαμβάνει και την ηγεσία της Alfa Romeo.

Η Maserati διαθέτει μια πλούσια γκάμα σπορ αυτοκινήτων, περιλαμβάνοντας μοντέλα όπως η Ghibli, η Levante, η MC20, η GranTurismo και η Grecale.



δειτε ακομα

δειτε ακομα