Η Peugeot επεκτείνει τη γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων της με την ολοκαίνουργια ηλεκτρική έκδοση του 408, έπειτα από την πρόσφατη παρουσίαση της υβριδικής εκδοχής της το 2024.
Με την παρουσίαση του 408 το 2022, η Peugeot εισήγαγε έναν ανανεωτικό σχεδιασμό fastback στην κατηγορία D. Το 408 ξεχωρίζει με τη στυλάτη του σιλουέτα και τις κομψές γραμμές, προσφέροντας μια ανυψωμένη θέση οδήγησης και μία αίσθηση πολυτέλειας που αποπνέει προσοχή στη λεπτομέρεια.
Η αρχή της ηλεκτρικής εποχής για το 408 έγινε πραγματικότητα με τα δύο υβριδικά συστήματα κίνησης, PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8 και PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8, που προηγήθηκαν της νέας έκδοσης 136 e-DCS6 νωρίτερα φέτος. Το νέο Peugeot E-408 βάζει ψηλά τον πήχη στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης με μηδενικές εκπομπές, ισχύος 157 kW/210 hp, εκμεταλλευόμενο μία μπαταρία NMC 58,2 kWh (ωφέλιμη).
Η διάθεση του Peugeot E-408 αναμένεται στις αρχές του 2025, σηματοδοτώντας μία ακόμα σημαντική κίνηση της Peugeot στοχεύοντας να αποκτήσει ηγετική θέση στην ηλεκτροκίνητη αυτοκίνηση στην Ευρώπη. Το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Mulhouse, με το πρόγραμμα ALLURE CARE να προσφέρει εγγύηση έως και 8 χρόνια ή 160.000 χλμ.
Η καινοτομία του σχέδιο fastback ενσαρκώνει τη μοντέρνα φιλοσοφία του Peugeot E-408, επιτρέποντας πλήρως ηλεκτρική κίνηση χωρίς να χάνεται σε δυναμική, στυλ ή εσωτερική άνεση.
Με συνολικό μήκος 4,69 μ. και πλάτος 1,85 μ. (με τους καθρέφτες κλειστούς), το Peugeot E-408 υιοθετεί μία πολυδιάστατη πλατφόρμα (E-EMP2) που διαθέτει μεγάλο μεταξόνιο 2,79 μ. Αυτές οι διαστάσεις διευκολύνουν την τοποθέτηση της μπαταρίας κάτω από το πάτωμα, διατηρώντας επαρκή χώρο στην καμπίνα και ρίχνοντας το κέντρο βάρους για πιο δυναμικές οδικές επιδόσεις.
Η σχεδίαση αυτή συνδυάζει την κομψότητα ενός fastback με την οδική συμπεριφορά που θα ζήλευαν ακόμα και τα καλύτερα σεντάν και μια ελαφρώς ανυψωμένη θέση οδήγησης που απογειώνει την καθημερινή οδηγική εμπειρία.
Πολυάριθμα χαρακτηριστικά απόδοσης προσφέρουν στον οδηγό την απόλυτη ηλεκτρική οδηγική εμπειρία. Ο Peugeot i-Cockpit εντείνει αυτή την εμπειρία με μοναδική εργονομία και οδική συμπεριφορά, τα οποία είναι σήμα-κατατεθέν της Peugeot.
Ο Peugeot i-Cockpit διαθέτει έξυπνο τιμόνι που προσφέρει ευελιξία και ακρίβεια, καθώς και ένα 10 ιντσών ψηφιακό ταμπλό τοποθετημένο στο επίπεδο των ματιών.
Η οδηγήση είναι πλέον ένα μέρος του DNA του νέου Peugeot E-408, προσφέροντας εξαιρετική οδική συμπεριφορά και άνεση με υψηλή ευελιξία στις αστικές περιοχές, χάρη στον μικρό κύκλο στροφής των 11,18 μ. Η ακαμψία του αμαξώματος έχει επίσης βελτιωθεί για μικρότερες κραδασμούς στον δρόμο.
Μέσα από την σύγχρονη ηλεκτρική μονάδα του Peugeot E-408, με ισχύ 157 kW (210 hp) και ροπή 345 Nm, οι επιδόσεις αυξάνονται. Η μονάδα αυτή κατασκευάζεται στη Γαλλία από τη συνεργασία Stellantis-NIDEC.
Η κεντρική οθόνη των 10 ιντσών επιτρέπει τον έλεγχο του συστήματος Peugeot i-Connect Advanced με συνδεδεμένη πλοήγηση TomTom. Η οθόνη προσφέρει καθαρή απεικόνιση του χάρτη, με ενημερώσεις που γίνονται αυτόματα μέσω WiFi!
Για να εξασφαλίσετε μία καλή ποιότητα αέρα στην καμπίνα, το Peugeot E-408 GT μπορεί να εφοδιασθεί με το σύστημα AQS, το οποίο παρακολουθεί διαρκώς την ποιότητα του αέρα. Συμπληρωματικά, το Clean Cabin αποτρέπει την είσοδο ρύπων και σωματιδίων.
Τα εμπρός καθίσματα, πιθανόν τα πιο άνετα στην κατηγορία, διαθέτουν πιστοποίηση AGR (Aktion für Gesunder Rücken), διασφαλίζοντας εργονομία και εξαιρετική ρύθμιση, με θερμαινόμενες δυνατότητες και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα μέρη για επιπλέον άνεση.
Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών του Peugeot E-408 είναι εξαιρετικά ευρύχωρη, με 471 dm3 (VDA) και με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα φτάνει μέχρι και 1.545 dm3. Η πλαϊνή επένδυση προσφέρει μια πρίζα 12V και LED φωτισμό για επιπλέον πρακτικότητα.
Η αποδοτικότητα υπήρξε πρωταρχική μέριμνα κατά την ανάπτυξη του Peugeot E-408, με την αεροδυναμική κατάταξη (SCx: 0,66) να έχει προσεχθεί ιδιαίτερα. Το νέο μοντέλο διαθέτει προσχεδιασμένα μέρη που μειώνουν την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στα 15,2 kWh / 100 km και αυτονομία 453 km μέσω του συστήματος WLTP.
Η μπαταρία υψηλής τάσης του Peugeot E-408 διαθέτει 58,2 kWh (ωφέλιμη). Χάρη στην τεχνολογία NMC 811 που συνδυάζει μετάλλευμα νικελίου, μαγγανίου και κοβαλτίου, προσφέρει αυτονομία 453 km, καλύπτοντας τις ανάγκες του μέσου χρήστη που διανύει λιγότερα από 45 km ημερησίως.
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης, ανάλογα με τις επιθυμίες του. Το Normal είναι η προεπιλεγμένη ρύθμιση με 140 kW (190 hp) και 300 Nm ροπής, προσφέροντας ισορροπία οδηγητικής εμπειρίας και αυτονομίας. Η Sport προσφέρει έως 157 kW/210 hp και 345 Nm, ενώ η ECO εστιάζει στην εξοικονόμηση ενέργειας με 125 kW/170 hp.
Το Peugeot E-408 διαθέτει αντλία θερμότητας και θερμαινόμενο τιμόνι για άριστη θερμική συνθήκη, διατηρώντας παράλληλα την ισχύ της μπαταρίας.
Η διάθεση του Peugeot E-408 αναμένεται στη χώρα μας τον Ιανουάριο.