Πριν από λίγα χρόνια, ο Αργεντινός σχεδιαστής Juan Manuel Diaz μας παρουσίασε μια μοναδική cabrio έκδοση της Alfa Romeo Mito – ένα αυτοκίνητο που μέχρι σήμερα παραμένει το πρώτο και μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας Β για την εταιρεία.
Ωστόσο, ο τότε Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat Chrysler Automobiles, Sergio Marchionne, δεν είχε την ίδια οπτική. Θεωρούσε πως η εμπορική πορεία του συγκεκριμένου μοντέλου ήταν αδύναμη και το σχέδιο για την παραγωγή του τελικά απορρίφθηκε. Επιπλέον, εκείνη τη χρονική περίοδο η εταιρεία δεν είχε και το κατάλληλο budget για επέκταση στη γκάμα, ενώ και οι χειρισμοί στο marketing παρουσίαζαν δυσκολίες. Ακόμη και το SUV Kamal, που ήταν έτοιμο προς παραγωγή το 2006, ακυρώθηκε με την σκέψη ότι η προτίμηση για οχήματα ελευθέρου χρόνου είχε αρχίσει να υποχωρεί.

Ωστόσο, θα μπορούσε η Alfa Romeo Mito Cabrio (η κλειστή έκδοση κυκλοφόρησε από το 2008 μέχρι το 2018) να έχει βρει τη θέση της στον σημερινό ανταγωνισμό, αντιμετωπίζοντας μοντέλα όπως το Mini Cabro, το DS 3 Cabrio, και μεγαλύτερα οχήματα όπως το Audi A3 Cabrio; Ο σχεδιασμός της θα στηριζόταν στην κλασική Mito, με μια αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή και ικανότητα φιλοξενίας τεσσάρων επιβατών.
Αν μιλήσουμε για το μέλλον της Mito, ο διάδοχος της φαίνεται πως είναι η Junior. Υπάρχουν κάποιες ομοιότητες μεταξύ τους, όμως στην πραγματικότητα πρόκειται για αυτοκίνητα διαφορετικής κατηγορίας με μεγαλύτερο μέγεθος στην περίπτωση της Junior. Όσον αφορά τις τιμές, η Mito προσφερόταν σχεδόν στα μισά χρήματα σε σύγκριση με την Junior. Ίσως τότε, κατά τη διάρκεια της ευρωπαϊκής οικονομικής κρίσης, η αγορά να μην είχε την ευχέρεια να αποδεχτεί μια ξεσκέπαστη Mito.