Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει για την Alfa Romeo, καθώς η εταιρεία αναθεωρεί την πορεία της προς την ηλεκτροκίνηση. Η αρχική δέσμευση για πλήρως ηλεκτρική γκάμα μέχρι το 2027 φαίνεται να αλλάζει, με την ιταλική φίρμα να προσαρμόζεται στις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς και τις ανάγκες των καταναλωτών.
Η στρατηγική «πολυενεργειακής» προσέγγισης
Η απόφαση της Alfa Romeo να διατηρήσει θερμικούς και υβριδικούς κινητήρες στα μοντέλα Giulia και Stelvio μέχρι το 2027, αποτελεί μια σημαντική στροφή. Αυτό σημαίνει πως οι τρέχουσες γενιές των δύο μοντέλων, ακόμα και με κινητήρες diesel, θα συνεχίσουν να παράγονται για αρκετό καιρό. Η κίνηση αυτή δίνει στην εταιρεία την ευελιξία να προσφέρει πολλαπλές επιλογές στους πελάτες της, καλύπτοντας διαφορετικές προτιμήσεις και απαιτήσεις της αγοράς. Alfa Romeo Giulia and Stelvio to continue until 2027
Η πλατφόρμα STLA Large, στην οποία θα βασίζονται οι επόμενες γενιές των Giulia και Stelvio, βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της αλλαγής. Οι μηχανικοί της Stellantis εργάζονται εντατικά για να την προσαρμόσουν, ώστε να μπορεί να υποστηρίζει όχι μόνο ηλεκτρικά, αλλά και υβριδικά και θερμικά συστήματα κίνησης. Αυτή η προσαρμογή δικαιολογεί και την καθυστέρηση στην κυκλοφορία των νέων μοντέλων, τα οποία αρχικά αναμένονταν νωρίτερα. Stellantis STLA Large platform details
Αντιδράσεις και προοπτικές
Ο CEO της Alfa Romeo, Santo Ficili, έχει τονίσει επανειλημμένα ότι η αγορά δεν είναι ακόμα έτοιμη για μια τόσο απότομη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Η εταιρεία, όπως λέει, πρέπει να ακούει τους πελάτες της και να προσαρμόζεται, διασφαλίζοντας παράλληλα τις θέσεις εργασίας και μια ομαλή εξέλιξη. Αυτή η ρεαλιστική προσέγγιση έχει βρει θετική ανταπόκριση σε διάφορες αγορές, όπως στις ΗΠΑ, όπου η εισαγωγή βενζινοκίνητων εκδόσεων του Tonale είχε μεγάλη επιτυχία.
Παράλληλα, οι φήμες για ανανεωμένες εκδόσεις με βελτιωμένους βενζινοκινητήρες Euro 6e ενισχύουν το ενδιαφέρον. Η προσμονή για τις νέες εκδόσεις Quadrifoglio, που αναμένεται να προσφέρουν υψηλές επιδόσεις, είναι μεγάλη. Δεν αποκλείεται μάλιστα να δούμε και υβριδικές επιλογές με ισχύ που θα φτάνει τους 408 ίππους, κάτι που θα ενθουσιάσει τους λάτρεις της σπορ οδήγησης. Το εργοστάσιο της Cassino, όπου παράγονται τα μοντέλα, θα αναβαθμιστεί για να υποστηρίξει αυτή τη μικτή παραγωγή, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία.
