Αυτοματοποιημένα οχήματα Mercedes με ταχύτητα που εντυπωσιάζει!

Η Mercedes-Benz ανακοινώνει το σύστημα αυτόνομης οδήγησης «DRIVE PILOT» με νέες δυνατότητες: ταχύτητες έως 95 χλμ/ώρα στους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους.

Η Mercedes-Benz παρουσίασε την εξελιγμένη έκδοση του DRIVE PILOT, που υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση υπό συνθήκες (SAE Επίπεδο 3) στη Γερμανία. Αυτή η σημαντική αναβάθμιση επιτρέπει στο όχημα να ακολουθεί άλλα οχήματα στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα έως 95 km/h, προσφέροντας έτσι ακόμα περισσότερα οφέλη στους πελάτες.

Η Ομοσπονδιακή Αρχή Μεταφορών της Γερμανίας αναμένεται να επιβεβαιώσει την αναβάθμιση μέχρι το τέλος του 2024, με τις πωλήσεις να ξεκινούν το 2025. Ήδη υπάρχοντα οχήματα με DRIVE PILOT θα αναβαθμιστούν δωρεάν, είτε μέσω ασύρματης αναβάθμισης “over the air” (OTA) είτε μέσω συνεργείου, χωρίς την ανάγκη αλλαγής εξαρτημάτων.

Με αρκετά μοντέλα να υποστηρίζουν την αναβάθμιση, το DRIVE PILOT αναμένεται να καταστεί το γρηγορότερο σύστημα Επίπεδο 3 παγκοσμίως σε αυτοκίνητο παραγωγής.

“Με το αναβαθμισμένο DRIVE PILOT, η Mercedes-Ben επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά τη θέση της ως πρωτοπόρος στην αυτόνομη οδήγηση. Η ικανότητα οδήγησης έως και 95 km/h σε ρέουσα κυκλοφορία ανοίγει νέες ευκαιρίες για τους πελάτες μας να αξιοποιήσουν καλύτερα τον χρόνο τους. Η Mercedes-Benz συνεχίζει να καθορίζει τα πρότυπα στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης.”

Markus Schäfer, Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes‑Benz Group AG, Chief Technology Officer, Development & Purchasing

Ενισχυμένα οφέλη για τους πελάτες

Η αυξημένη ταχύτητα του DRIVE PILOT προσφέρει νέες δυνατότητες: Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί το σύστημα στη ροή της κυκλοφορίας στην οδό δεξιά λωρίδα του αυτοκινητοδρόμου, εφόσον προηγείται άλλο όχημα.

Η δυνατότητα χρήσης του συστήματος σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης παραμένει διαθέσιμη για τα κατάλληλα τμήματα αυτοκινητοδρόμου. Κατά τη διάρκεια της αυτόνομης οδήγησης, ο οδηγός μπορεί να αφιερώσει το χρόνο του σε άλλες δραστηριότητες, όπως εργασία ή ψυχαγωγία (π.χ. παρακολούθηση τηλεόρασης ή ταινιών μέσω live streaming υπηρεσιών όπως το RIDEVU της Sony Pictures Entertainment, διαθέσιμο σε ορισμένα μοντέλα και αγορές).

Mercedes-Benz

Η αρχιτεκτονική ασφαλείας παρέχει αυξημένη προστασία

Η Mercedes-Benz βασίζεται σε μια αρχιτεκτονική «συστήματος πολλαπλής διασφάλισης» για το DRIVE PILOT. Αυτό διασφαλίζει ότι σε περίπτωση αποτυχίας βασικών συστημάτων (φρένα, διεύθυνση κ.λπ.) υπάρχει ασφαλής επιστροφή του ελέγχου στον οδηγό.

Αυτή η αρχιτεκτονική συμβάλλει στην ασφαλή εκχώρηση του ελέγχου στον οδηγό, χρησιμοποιώντας κάμερες, ραντάρ, αισθητήρες υπερήχων και LiDAR για τη συλλογή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Ένα σύστημα υψηλής ακρίβειας καθορίζει με ακρίβεια τη θέση ενός οχήματος εξοπλισμένου με DRIVE PILOT με ακρίβεια λίγων εκατοστών.

Το όχημα επικοινωνεί με δορυφόρους για τη διαρκή ενημέρωση της θέσης του, ενώ ένας ψηφιακός χάρτης HD που ενημερώνεται συνεχώς παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες για το δρόμο και το περιβάλλον, κάτι που είναι κρίσιμο για την ασφαλή λειτουργία του DRIVE PILOT Επιπέδου 3.

Τα επόμενα βήματα στην αυτόνομη οδήγηση

Η Mercedes-Benz εργάζεται για να επιτύχει ακόμη μεγαλύτερες ταχύτητες και μεγαλύτερους χρόνους αυτόνομης κίνησης στο μέλλον. Στη Γερμανία, η επιτρεπόμενη τελική ταχύτητα για αυτόνομη οδήγηση είναι επί του παρόντος 130 km/h, και στόχος είναι να φτάσει αυτό το όριο μέχρι το τέλος της δεκαετίας, ακολουθώντας μια στρατηγική προσανατολισμένη στην ασφάλεια.

Μάλιστα, οι δραστηριότητες έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας λαμβάνουν υπόψη κοινωνικές και ηθικές πτυχές. Μεταξύ άλλων, έχουν σχεδιαστεί τιρκουάζ φώτα σήμανσης που υποδεικνύουν την κατάσταση του DRIVE PILOT, ώστε να ενημερώνονται και άλλοι χρήστες του οδικού δικτύου για την ενεργοποίηση της αυτόνομης οδήγησης.

Στις ΗΠΑ, πολιτείες όπως η Νεβάδα και η Καλιφόρνια έχουν εγκρίνει τη χρήση αυτής της τεχνολογίας. Οι δοκιμές συνεχίζονται με ενθαρρυντικά αποτελέσματα, με τα τιρκουάζ φώτα να τοποθετούνται στα εμπρός και πίσω φώτα, καθώς και στους εξωτερικούς καθρέφτες των Mercedes-Benz στα οχήματα που δοκιμάζονται.

Προς το παρόν, στη Γερμανία δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο για αυτήν την τεχνολογία, ωστόσο η Mercedes-Benz σκοπεύει να προσαρμόσει την αρχιτεκτονική του DRIVE PILOT στις μελλοντικές ρυθμίσεις και πρότυπα.

δειτε ακομα

δειτε ακομα