Οι πρεμιέρες της BMW για το 2026: Όλα τα νέα μοντέλα και κυκλοφορίες

Η BMW ετοιμάζεται για μεγάλη έφοδο στην αγορά το 2026 με πέντε νέα μοντέλα που θα φέρουν φρέσκο αέρα στη γκάμα της. Από ηλεκτρικά σεντάν μέχρι ανανεωμένα SUV και σπορ κουπέ, τα σχέδια των Βαυαρών δείχνουν ξεκάθαρα την κατεύθυνση προς την ηλεκτροκίνηση και την απόδοση. Το πλάνο αυτό ταιριάζει με την ευρύτερη στρατηγική της εταιρείας να περάσει σιγά-σιγά στην εποχή της Neue Klasse, με στόχο 40 πρεμιέρες μέχρι το 2027.

Το ηλεκτρικό i3 γίνεται σεντάν

Το παλιό i3 επιστρέφει σε νέα μορφή, αυτή τη φορά ως σεντάν και όχι ως μικρό hatchback. Δεν έχει σχέση με το υπάρχον κινεζικό μοντέλο που βασίζεται στην πλατφόρμα CLAR. Πρόκειται για εντελώς φρέσκο σχέδιο, βασισμένο στο iX3 με κωδικό NA0, που υπόσχεται καλύτερη αεροδυναμική και αυτονομία πάνω από τα 805 χιλιόμετρα WLTP.

Έρχεται με την ονομασία 50 xDrive και δίδυμους ηλεκτροκινητήρες για 463 άλογα και 645 Nm ροπής. Η επιτάχυνση 0-100 θα πέσει γύρω στα 4,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα μένει κοντά στα 210 χλμ/ώρα. Στο design, η μάσκα παίρνει οριζόντια γραμμή που δένει με τα φώτα, και μέσα θα δούμε το Panoramic Vision.

Παρουσίαση την άνοιξη, παραγωγή από Ιούλιο στο Μόναχο.

Η Σειρά 3 γιορτάζει 50 χρόνια

Μπαίνει στην όγδοη γενιά η Σειρά 3, κλείνοντας μισό αιώνα ιστορίας. Τα πρωτότυπα που πιάστηκαν στη φωτογράφιση θυμίζουν λίγο το i3, αλλά η βάση είναι η CLAR με χώρο για θερμικούς κινητήρες. Κρατάει τους τετρακύλινδρους βενζίνες και diesel, συν τον εξακύλινδρο, ενώ η M Performance γίνεται M350 με 417 άλογα – πιθανώς μόνο xDrive.

Μέσα, παίρνει οθόνη 17,9 ιντσών και το Panoramic Vision, αλλά χάνει τον περιστροφικό διακόπτη και τα κουμπιά για πιο καθαρό look. Η πρεμιέρα έρχεται το καλοκαίρι, με παραγωγή από Νοέμβριο. Η M3 ακολουθεί το 2028.

Όταν βγήκε η πρώτη Σειρά 3 το 1975, άλλαξε τα δεδομένα στην κατηγορία με την ισορροπία της.

Ανανέωση για τη Σειρά 7

Δεν μιλάμε για καινούργια γενιά στη Σειρά 7, αλλά για facelift που θα γίνει το 2026. Η μεγάλη μάσκα και τα φώτα μένουν όπως είναι, με μικρές πινελιές από τη Neue Klasse. Το ταμπλό αλλάζει τελείως για να χωρέσει το νέο iDrive, χωρίς περιστροφικό και με Panoramic Vision – ίσως και οθόνη για τον συνοδηγό.

Παραγωγή ξεκινά Ιούλιο.

Η ALPINA B7 επιστρέφει

Μαζί με το facelift της Σειράς 7 έρχεται και η ALPINA B7, ίσως με καινούργιο όνομα και κωδικό G72. Θα έχει εκδόσεις 740 xDrive, 760 xDrive και i7 70 xDrive, δηλαδή και full electric. Οι αλλαγές θα πέσουν σε design και υλικά, βάζοντάς την ανάμεσα σε Σειρά 7 και Rolls-Royce Ghost.

Μπορεί να τη δούμε ακόμα και πριν τελειώσει το 2025.

Νέα εποχή για την X5

Η X5 μπαίνει στην πέμπτη γενιά της, κωδικός G65, και αποκαλύπτεται μέσα στο 2025. Παραγωγή από καλοκαίρι 2026, με εξακύλινδρους 40 xDrive και 40d xDrive. Αργότερα έρχονται plug-in hybrid, V8, iX5 ηλεκτρικό και μέχρι 2028 υδρογόνο – συν X5 M στο τέλος της δεκαετίας.

Παίρνει γλώσσα Neue Klasse εξωτερικά, μέσα με Panoramic Vision και head-up 3D. Ο πίνακας οργάνων φεύγει σιγά-σιγά.

M2 με xDrive και Track Package

Για τους φαν της ταχύτητας, η M2 παίρνει xDrive για πρώτη φορά, μόνο με αυτόματο και 469 άλογα από τον 3.0 twin-turbo. Η τετρακίνητη έκδοση θα βγαίνει Αύγουστο 2026, δίπλα στην πισωκίνητη. Επιτάχυνση γρήγορη, ροπή πάνω από 600 Nm.

Υπάρχει και Track Package με M Performance πινελιές και πιθανές βελτιώσεις, νόμιμο για δρόμο. Ίσως πέσει βάρος ή ανέβει ισχύς προς 523 άλογα σαν την CS. Δεν ξέρουμε αν γίνεται retrofit.

Και στο Concorso d’Eleganza Villa d’Este, μπορεί να δούμε άλλο ένα ειδικό μοντέλο μετά τα Skytop και Speedtop, με τρελή τιμή που εξαφανίζεται γρήγορα.

δειτε ακομα

δειτε ακομα