Θέσεις Euroleague στα social media: Ο Ολυμπιακός απαντά με αφοπλιστική μαθηματική ανάλυση

Ένας “μαθηματικός” τρολάρισμα από τον Ολυμπιακό προς την Euroleague, αμφισβητώντας τα δεδομένα της πρόσφατης έρευνας για τις προβολές στα social media.

Ο Ολυμπιακός απαντά στην Euroleague με χιούμορ και… αριθμούς

Με διάθεση να τρολάρει, ο Ολυμπιακός αντέδρασε σε μια πρόσφατη έρευνα της Euroleague, που τον κατατάσσει στην 17η θέση (από τις 18 ομάδες) σε ό,τι αφορά τις προβολές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με τα στοιχεία της διοργάνωσης, η ομάδα του Πειραιά συγκέντρωσε μόλις 3,2 εκατομμύρια προβολές συνολικά σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες της. Ωστόσο, ο Ολυμπιακός δεν το άφησε ασχολίαστο.

Η “ερυθρόλευκη” απάντηση ήρθε μέσω Instagram, αναδεικνύοντας την δυναμική παρουσία του συλλόγου στα social media. Συγκεκριμένα, αναρτήθηκαν στιγμιότυπα από δύο μόνο βίντεο: την εντυπωσιακή υποδοχή του Εβάν Φουρνιέ και την παρουσίαση του Σάσα Βεζένκοφ. Αυτά τα δύο βίντεο, αθροιστικά, έχουν συγκεντρώσει έναν αριθμό προβολών που ξεπερνά κατά πολύ τον ετήσιο απολογισμό που παρουσιάστηκε στην έρευνα της EuroLeague.

Η αντίδραση του Ολυμπιακού είχε σαφή δόση χιούμορ, αλλά και αυτοπεποίθηση. Στόχος ήταν να υπογραμμίσει την απόσταση μεταξύ των πραγματικών επιδόσεων του συλλόγου στα social media και των στοιχείων που παρουσίασε η διοργάνωση, αμφισβητώντας εμμέσως την αξιοπιστία των δεδομένων.

Για να γίνει πιο σαφής η αντίθεση, η ομάδα ανάρτησε την πράξη της άθροισης των views των δύο αυτών βίντεο (2.785.103 + 2.091.712 = 4.876.815) και σχολίασε με χιούμορ: «Για να δούμε… Έχουμε συνολικά 3,2 εκατομμύρια προβολές στα social media, αλλά μόνο δύο βίντεό μας στο Instagram έχουν 4.876.815! Κάποιος έκανε κοπάνα από τα μαθηματικά και μετά αρνήθηκε να χρησιμοποιήσει το κομπιουτεράκι!»

Η κίνηση αυτή υπογραμμίζει τη διαδραστική σχέση του Ολυμπιακού με τους φιλάθλους του μέσω των social media και την προσπάθεια για ενίσχυση της ψηφιακής του παρουσίας. Παράλληλα, δείχνει την ετοιμότητα της ομάδας να υπερασπιστεί την εικόνα της και να αμφισβητήσει στοιχεία που θεωρεί ανακριβή.

Δείτε την ανάρτηση με το χιουμοριστικό σχόλιο:

δειτε ακομα

δειτε ακομα