Κώστας Φραγκολιάς για Happy Day: Δεν είμαστε οι πιο ακριβοπληρωμένοι, το γνωρίζετε κι εσείς της αγοράς

Τι πραγματικά σκέφτεται ο Κώστας Φραγκολιάς για την μακρόχρονη πορεία του στο «Happy Day», τις φιλοδοξίες του στην υποκριτική, και την «αλχημία» της επιτυχίας στην πρωινή ζώνη; Η πρόσφατη συνέντευξή του φως σε μια τηλεοπτική διαδρομή που συνδυάζει σταθερότητα, αναζήτηση και μια δόση αυτοσαρκασμού.

Η Μακρά Πορεία στο «Happy Day» και ο Ρόλος του «Μέσου Θεατή»

Ο Κώστας Φραγκολιάς, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα της πρωινής ζώνης, συμπληρώνει φέτος έντεκα χρόνια στην εκπομπή «Happy Day» του Alpha. Σε συνέντευξή του στον Χάρη Λεμπιδάκη για την εκπομπή «Το ‘χουμε», ο παρουσιαστής μίλησε ανοιχτά για τη θέση του στην επιτυχημένη ομάδα. Ο ίδιος περιγράφει τον ρόλο του ως αυτόν του «μέσου τηλεθεατή», ο οποίος δεν υιοθετεί μονομερείς απόψεις, αλλά αντιδρά αυθόρμητα στα όσα ακούει από τους συναδέλφους του. «Νιώθω σαν να εκφράζω τον μέσο τηλεθεατή που δεν συγκλίνει προς μία πλευρά», δήλωσε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας με χιούμορ: «Εξαρτάται βέβαια και τι ακούω, γιατί καμιά φορά ακούω τρέλες από την Τίνα Μεσσαροπούλου και τον Δημήτρη Παπανώτα».

Πέρα από την Πρωινή Ζώνη: Η Κλίση στην Υποκριτική

Παρά τη μακρόχρονη και επιτυχημένη παρουσία του στο «Happy Day», ο Κώστας Φραγκολιάς δεν κρύβει την επιθυμία του να αναπτύξει και άλλες πτυχές της καριέρας του, με την υποκριτική να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή. «Ο καθένας θέλει να κάνει κάτι μόνος του», παραδέχτηκε, ενώ αποκάλυψε ότι η υποκριτική αποτελεί προσωπική προτεραιότητα. Αυτή η επιθυμία βρήκε πρόσφατα διέξοδο, καθώς φέτος συμμετέχει και στην τηλεοπτική σειρά «Ηλέκτρα» στην ΕΡΤ1. Αυτή η παράλληλη δραστηριότητα υποδηλώνει μια τάση πολλών τηλεοπτικών προσώπων να διευρύνουν το επαγγελματικό τους πεδίο, αξιοποιώντας την αναγνωρισιμότητά τους και σε άλλους καλλιτεχνικούς τομείς.

Η Φιλοσοφία της Επιτυχίας: Χωρίς Άγχος για τα Νούμερα

Σε μια αγορά όπου η τηλεθέαση αποτελεί συχνά τον απόλυτο δείκτη επιτυχίας, ο Κώστας Φραγκολιάς διαφοροποιείται. Έδωσε έμφαση στο ότι δεν ασχολήθηκε ποτέ με τα νούμερα τηλεθέασης. Η φιλοσοφία του και της ομάδας του, όπως την περιγράφει, επικεντρώνεται στο να «περνούν καλά» και να δημιουργούν μια «ευχάριστη εκπομπή». Αυτή η προσέγγιση, που δίνει προτεραιότητα στην εσωτερική συνοχή και την καλή διάθεση, φαίνεται να είναι ένα από τα μυστικά της μακροβιότητας του «Happy Day» στην ανταγωνιστική πρωινή ζώνη.

Analysis: Η συγκεκριμένη δήλωση αντικατοπτρίζει μια κοινή στρατηγική επιτυχημένων εκπομπών που, αντί να κυνηγούν άμεσα τα νούμερα, εστιάζουν στη δημιουργία πιστού κοινού μέσω της αυθεντικότητας και της καλής ατμόσφαιρας. Τα υψηλά νούμερα συχνά έπονται αυτής της προσέγγισης, παρά την προηγούνται.

Η Οικονομική Πραγματικότητα των Πρωινών Εκπομπών

Αν και το «Happy Day» είναι μια εμπορικά επιτυχημένη εκπομπή, ο Κώστας Φραγκολιάς δεν δίστασε να θίξει και το θέμα των αποδοχών. «Στο “Happy Day” δεν είμαστε και οι πιο καλοπληρωμένοι, το ξέρετε κι εσείς της αγοράς», ανέφερε χαρακτηριστικά. Αυτή η δήλωση αποτελεί μια ενδιαφέρουσα οπτική στην οικονομική διάσταση της τηλεοπτικής παραγωγής, υποδηλώνοντας ότι η υψηλή αναγνωρισιμότητα και η επιτυχία δεν μεταφράζονται απαραίτητα σε κορυφαίες αμοιβές για όλα τα μέλη των ομάδων, ακόμα και σε μακροβιείς παραγωγές.

Analysis: Η παρατήρηση αυτή, αν και γενική, υπογραμμίζει την ευρύτερη τάση στη βιομηχανία των media, όπου οι αμοιβές έχουν αναδιαμορφωθεί, ειδικά για τους συντελεστές που δεν βρίσκονται στην απόλυτη κορυφή της ιεραρχίας. Ερμηνεύεται ως μια διακριτική αναφορά στις πιέσεις κόστους που αντιμετωπίζουν ακόμη και επιτυχημένα τηλεοπτικά προϊόντα.

δειτε ακομα

δειτε ακομα