Το Nintendo Switch 2 ίσως «δυσκολευτεί» με την Unreal Engine 5 (βίντεο)

Παρά την τεράστια επιτυχία της Unreal Engine 5, οι περιορισμοί του επερχόμενου Nintendo Switch 2 φαντάζουν να είναι ένα σημαντικό εμπόδιο για την πλήρη αξιοποίησή της.

Unreal Engine 5 και οι Προκλήσεις στο Nintendo Switch 2: Μια Τεχνική Ανάλυση

Η Unreal Engine 5 έχει αναδειχθεί σε κυρίαρχη δύναμη στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, με τίτλους όπως το Fortnite να εντυπωσιάζουν με τις επιδόσεις τους ακόμα και σε κονσόλες μετριοπαθούς ισχύος, όπως το Xbox Series S. Ωστόσο, η κατάσταση φαίνεται να διαφοροποιείται σημαντικά όσον αφορά το αναμενόμενο Nintendo Switch 2.

Πρόσφατες αναλύσεις και τεχνικές δοκιμές υποδεικνύουν ότι η νέα υβριδική κονσόλα της Nintendo ενδέχεται να μην διαθέτει τις απαραίτητες τεχνικές προδιαγραφές για να υποστηρίξει πλήρως ορισμένες από τις πιο προηγμένες λειτουργίες της Unreal Engine 5.

Digital Foundry: Τα Αποτελέσματα των Δοκιμών

Η ομάδα του Digital Foundry, φημισμένη για τις λεπτομερείς τεχνικές αναλύσεις της, πραγματοποίησε εκτεταμένες δοκιμές σε τρεις τίτλους γραμμένους στην Unreal Engine 5, οι οποίοι δοκιμάστηκαν σε περιβάλλον Nintendo Switch 2. Οι τίτλοι αυτοί ήταν οι εξής:

  • Fortnite
  • Cronos: The New Dawn
  • Split Fiction

Και τα τρία παιχνίδια χρησιμοποιούν την Unreal Engine 5. Συγκεκριμένα, το Fortnite και το Cronos: The New Dawn αξιοποιούν συνήθως τις επαναστατικές τεχνολογίες Lumen (για δυναμικό φωτισμό) και Nanite (για υψηλή λεπτομέρεια γεωμετρίας) σε άλλες πλατφόρμες. Ωστόσο, αυτές οι προηγμένες τεχνολογίες απουσιάζουν στις εκδόσεις του Nintendo Switch 2.

Απουσία Lumen και Nanite: Οπτικοί Συμβιβασμοί

Στην περίπτωση του Cronos: The New Dawn στο Nintendo Switch 2, η παράλειψη του Lumen και του Nanite έχει ως αποτέλεσμα:

  • Λιγότερο δυναμικό και ρεαλιστικό φωτισμό.
  • Έλλειψη οπτικών εφέ, όπως η αντανάκλαση του φακού.
  • Η οπτική ποιότητα του παιχνιδιού είναι συγκρίσιμη με τις ρυθμίσεις γραφικών «Very Low Settings» σε έναν υπολογιστή.

Επιπλέον, το παιχνίδι χρησιμοποιεί Cascaded Shadow Maps αντί για τα πιο εξελιγμένα Virtual Shadow Maps, ενώ παρατηρούνται μοντέλα και στοιχεία χαμηλότερης λεπτομέρειας. Αυτοί οι συμβιβασμοί είναι αναγκαίοι για την επίτευξη αποδεκτών επιδόσεων.

Fortnite στο Switch 2: Απόδοση στα 60fps με Θυσίες

Το Fortnite, αν και καταφέρνει να διατηρήσει σταθερά 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο στο νέο υλικό της Nintendo, το επιτυγχάνει χωρίς την ενσωμάτωση των Lumen, Nanite ή Virtual Shadow Maps. Αυτό σημαίνει:

  • Αισθητά διαφορετικό φωτισμό σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες.
  • Η απουσία του Nanite οδηγεί σε ορατά φαινόμενα pop-in (ξαφνική εμφάνιση αντικειμένων) και ακανόνιστα, γωνιώδη μοντέλα.
  • Χρησιμοποιεί Cascaded Shadow Maps, σε αντίθεση με τα Virtual Shadow Maps που χρησιμοποιούνται στο Xbox Series S.
  • Η απόδοση της βλάστησης είναι επίσης λιγότερο εκλεπτυσμένη στην κονσόλα της Nintendo λόγω της απουσίας του Nanite.

Split Fiction: Περιορισμοί σε Κάθε Πλατφόρμα

Το Split Fiction, παρόλο που δεν χρησιμοποιεί τις προηγμένες λειτουργίες της Unreal Engine 5 σε καμία πλατφόρμα, εξακολουθεί να διατηρεί 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο στο Nintendo Switch 2. Ωστόσο, απαιτούνται αρκετοί οπτικοί και τεχνικοί συμβιβασμοί (“εκπτώσεις”) σε σύγκριση με την απόδοσή του στο Xbox Series S.

Συμπέρασμα: Τεχνικοί Περιορισμοί και Προσδοκίες

Τα ευρήματα αυτά καταδεικνύουν ότι οι βασικές καινοτομίες της Unreal Engine 5 ενδέχεται να είναι πέρα από τις δυνατότητες του Nintendo Switch 2, τουλάχιστον στην παρούσα φάση. Η στρατηγική απόφαση της Epic Games να εξαιρέσει αυτές τις λειτουργίες από την έκδοση του Fortnite για την πλατφόρμα αυτή, ενισχύει την εκτίμηση ότι οι τεχνικοί περιορισμοί είναι σημαντικοί. Αυτό εγείρει ερωτήματα για το πώς θα αξιοποιήσουν οι developers την Unreal Engine 5 στο Nintendo Switch 2, και ποιες θα είναι οι επιπτώσεις στην οπτική ποιότητα των μελλοντικών τίτλων.

δειτε ακομα

δειτε ακομα