Αποκαλυπτικές στιγμές γύρω από τον τραγικό θάνατο του μικρού Παναγιώτακη από την Αμαλιάδα έρχονται ξανά στην επιφάνεια μέσα από μια παλαιότερη συνομιλία μεταξύ της μητέρας του και της Αγγελικής Νικολούλη.
Η κρίσιμη συνομιλία για τον θάνατο του Παναγιώτακη και η σχέση με την Ειρήνη Μουρτζούκου
Η μητέρα του μόλις 15 μηνών αγοριού, Πόπη, μίλησε για τη μοιραία ημέρα που έχασε το παιδί της, αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες που ρίχνουν φως στη στάση της Ειρήνης Μουρτζούκου, η οποία ήταν παρούσα εκείνες τις κρίσιμες στιγμές.
Σε μία συγκλονιστική αποκάλυψη, η Πόπη ανέφερε στην Αγγελική Νικολούλη πως η Ειρήνη υποστήριξε αόριστα πως “αν δεν είχαν γυρίσει στην Αθήνα για τις γιορτές, το παιδί θα ήταν ήσυχο σήμερα”, μια φράση που η μητέρα ερμήνευσε ως έμμεση παραδοχή ευθύνης.
Στρατηγικές συμπεριφορές και απειλές στην καρδιά της τραγωδίας
Η στάση της Ειρήνης κατά τις «τρεις σημαντικές ημέρες» προτού ο Παναγιώτακης βρεθεί νεκρός είναι αινιγματική. Σύμφωνα με την Πόπη, «το παιδί δεν κοιμιόταν συνέχεια με την Ειρήνη, αλλά εκείνες τις μέρες η ίδια δεν ήταν καλά και ήθελε το παιδί κοντά της».
Επιπλέον, αποκαλύφθηκε ότι πριν το τραγικό συμβάν, η μητέρα ήθελε να διώξει την Ειρήνη από το σπίτι, χωρίς όμως να το κάνει αμέσως λόγω οίκτου από τη μητέρα της. Η ίδια η Πόπη περιέγραψε πως ένιωθε απειλητικά μηνύματα από την Ειρήνη, η οποία την είχε προειδοποιήσει πως «θα την πονέσει με τον χειρότερο τρόπο» λόγω του χωρισμού τους.
Στιγμές τρόμου και η σοκαριστική εικόνα του άψυχου Παναγιώτακη
Η βραδιά που η Πόπη γύρισε από τη δουλειά της και βρήκε το παιδί της χωρίς αισθήσεις παραμένει αποκρουστική στη μνήμη της. Περιγράφει πως ο Παναγιώτης ήταν στο καρότσι με μελανιασμένο μαγουλάκι, τη δαγκωμένη γλώσσα του έξω και η Ειρήνη να σκούπιζε επιδεικτικά και να αρνείται κάθε ευθύνη λέγοντας «τίποτα».
Γιατί η Πόπη δεν μίλησε από την αρχή
Αποκαλύπτει επίσης το λόγο που δεν μίλησε ανοιχτά νωρίτερα, εξηγώντας πως «θέλαμε να το πάμε σιγά-σιγά για να τη διώξουμε από το σπίτι». Την ίδια στιγμή, τονίζει ότι πλέον η πραγματική εικόνα για αυτά που συνέβησαν εκείνες τις μέρες αρχίζει να αποκαλύπτεται μιλώντας δημόσια.