Η ΑΑΔΕ βελτιώνει την προσβασιμότητα εξυπηρέτησης για άτομα με προβλήματα επικοινωνίας

Ανακαλύψτε τη νέα καινοτόμο εφαρμογή που αναβαθμίζει την πρόσβαση και εξυπηρέτηση ατόμων με επικοινωνιακές δυσκολίες μέσω ψηφιακών τεχνολογιών.

Πρωτοποριακή ψηφιακή λύση για την πρόσβαση σε φορολογικές υπηρεσίες

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) εγκαινιάζει μια νέα εφαρμογή με στόχο την ενίσχυση της προσβασιμότητας και τη διασφάλιση ισότιμης εξυπηρέτησης όλων των πολιτών, ειδικά όσων αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επικοινωνία. Η εφαρμογή αυτή είναι διαθέσιμη πιλοτικά και δίνει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης με χρήση βιντεοκλήσης μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) και της πλατφόρμας myAADElive.

Ευέλικτες δυνατότητες εξυπηρέτησης

Κατά το πιλοτικό στάδιο, οι πολίτες μπορούν να λάβουν υποστήριξη σε θέματα όπως φορολογικό εισόδημα, ενημέρωση μητρώου, καθώς και για την έκδοση ΑΦΜ και Κλειδαρίθμου. Αναλυτικά, οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν:

  • Για άτομα με προβλήματα ακοής: αυτόματος υποτιτλισμός με τεχνητή νοημοσύνη (AI) σε πραγματικό χρόνο στα ελληνικά, καθώς και ζωντανή διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα μέσω διαδικτυακής παρουσίασης διερμηνέα.
  • Για ξενόγλωσσους χρήστες: άμεση μετάφραση AI σε 7 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων Αγγλικών, Γαλλικών, Ρωσικών, Αραβικών, Τουρκικών, Ουρντού και Φιλιππινέζικων.
  • Πρακτικές πληροφορίες για χρήση της εφαρμογής

    Η πρόσβαση στην εφαρμογή γίνεται κατόπιν ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας της ΑΑΔΕ: www.aade.gr στην ενότητα «Ψηφιακές Υπηρεσίες» επιλέγοντας «Προσβασιμότητα στην εξυπηρέτηση – υπότιτλοι, live μετάφραση, νοηματική». Οι ώρες λειτουργίας είναι Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00-14:30.

    Στήριξη από την καινοτόμο ελληνική τεχνολογία

    Η εφαρμογή αναπτύχθηκε με την τεχνολογική υποστήριξη της Evenly, μιας ελληνικής πλατφόρμας συμπεριληπτικής επικοινωνίας, αξιοποιώντας τις δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης για να διασφαλίσει την προσβασιμότητα και ισότιμη εξυπηρέτηση ατόμων με ποικίλες ανάγκες ή γλωσσικά εμπόδια.

    Πλαίσιο υλοποίησης και επαφή

    Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Κόμβου Καινοτομίας για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση GR digiGOV-innoHUB, με συντονισμό από τον τεχνολογικό φορέα ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

    Η πιλοτική περίοδος λειτουργίας διαρκεί έως τις 15 Ιουλίου, δίνοντας χρόνο σε όλους να αξιοποιήσουν αυτή τη νέα ψηφιακή υπηρεσία.

    Επικοινωνία με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ)

  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο (+30) 213 162 1000, κατά τις εργάσιμες ημέρες 07:30 – 17:00.
  • Ηλεκτρονικά, μέσω:
  • των εγγεγραμμένων χρηστών της ψηφιακής πύλης myAADE: myaade.gov.gr, στην διαδρομή Μητρώο > Επικοινωνία > Ερωτήματα προς ΑΑΔΕ.
  • των μη εγγεγραμμένων χρηστών στην επίσημη ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ: aade.gr, στην ενότητα Επικοινωνία > Ηλεκτρονικό ερώτημα > Φόρμα υποβολής ερωτήματος.
  • δειτε ακομα

    δειτε ακομα