Μια νέα εποχή συνεργασίας μεταξύ Υπουργείου Υγείας και γιατρών του ΕΟΠΥΥ ξεκίνησε με στόχο τη βελτίωση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας και την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών.
Συγκλίσεις και βελτιώσεις στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΕΟΠΥΥ
Σε εξαιρετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η σημαντική συνάντηση στις 15 Μαΐου, μεταξύ του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη και του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ιατρών ΕΟΠΥΥ (ΕΝΙ ΕΟΠΥΥ). Ο Υπουργός έδωσε πλήρη πρόσβαση στους εκπροσώπους της ΕΝΙ ΕΟΠΥΥ ώστε να συνεργαστούν απευθείας με την ΗΔΙΚΑ και να διορθώσουν τις τελευταίες λεπτομέρειες της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ραντεβού και διαχείρισης ιατρικών υπηρεσιών. Η προσπάθεια αυτή έχει ως κεντρικό άξονα τη βελτίωση της εμπειρίας γιατρών και ασθενών, με στόχο μια πιο φιλική, λειτουργική πλατφόρμα.
Σύμφωνο συνεργασίας και απόσυρση της δικαστικής διαδικασίας
Το ΔΣ της ΕΝΙ ΕΟΠΥΥ, αφού ενημερώθηκε και έλαβε τις ειλικρινείς εξηγήσεις του Υπουργού, αποφάσισε να προτείνει στη Γενική Συνέλευση, που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές Σάββατο, την απόσυρση της δικαστικής διαδικασίας. Παράλληλα, δεσμεύτηκε ότι όλοι οι γιατροί του ΕΟΠΥΥ θα ενταχθούν και θα χρησιμοποιούν την ηλεκτρονική πλατφόρμα, σηματοδοτώντας ένα νέο πλαίσιο ενότητας και συνεργασίας.
Δήλωση Άδωνι Γεωργιάδη για τη νέα συνεργασία με τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ
Ο Υπουργός Υγείας τόνισε: «Εγκαινιάζουμε μία νέα εποχή πολύ ωραίας συνεργασίας που στο τέλος θα κάνει τη ζωή των ασθενών ευκολότερη. Η πλατφόρμα θα βελτιώνεται συνεχώς για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των γιατρών αλλά και των ασθενών. Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη από τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ αν κάποιες δηλώσεις μας προκάλεσαν στεναχώρια, κάτι που δεν ήταν ποτέ η πρόθεσή μας. Σεβόμαστε τις ανησυχίες τους και πιστεύουμε στο πνεύμα καλής συνεργασίας».
Η φωνή των γιατρών μέσα από την πρόεδρο της ΕΝΙ ΕΟΠΥΥ
Η Πρόεδρος της Ένωσης, Αντιπεριφερειάρχης Δημόσιας Υγείας και Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πατρών, Άννα Μαστοράκου, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η αρχική μας προσφυγή είχε να κάνει με τον φόβο ότι η πλατφόρμα θα αλλοίωνε τη λειτουργία του ιατρείου και την ποιότητα ελέγχου της εξυπηρέτησης των ασθενών. Είμαστε υπεύθυνοι απέναντι σε ασθενείς που εξυπηρετούμε χρόνια. Με τις πρόσφατες βελτιώσεις διαπιστώνουμε ότι οι ανησυχίες έχουν αντιμετωπιστεί, και πλέον με θετικό πνεύμα θα προχωρήσουμε στην ψηφιακή εποχή, πάντα με στόχο μια ευέλικτη και φιλική ψηφιακή πλατφόρμα».
Αναβάθμιση υπηρεσιών υγείας με ψηφιακό προσανατολισμό
Η ενίσχυση της ψηφιοποίησης στον τομέα της δημόσιας υγείας, με εστίαση στην εύκολη πρόσβαση των πολιτών σε ποιοτικές υπηρεσίες, αποτελεί προτεραιότητα. Η πειστική διαχείριση και η συνεχής βελτίωση της πλατφόρμας ραντεβού του ΕΟΠΥΥ αποδεικνύουν τη δέσμευση των εμπλεκόμενων φορέων για μια αποτελεσματική, φιλική και ασφαλή ψηφιακή υγειονομική υποδομή.