Η ομορφιά του αύριο είναι βιώσιμη, καινοτόμος και κοινωνικά υπεύθυνη.
Το Όραμα της L’Oréal Hellas για μια Βιώσιμη και Καινοτόμο Ομορφιά
Η L’Oréal Hellas παρουσίασε στο Annual Press Event 2025, που πραγματοποιήθηκε στις 14 Μαΐου στην Γαλλική Πρεσβεία, το μελλοντικό της όραμα, όπου η ομορφιά συνδέεται άρρηκτα με τη βιωσιμότητα, την καινοτομία και την κοινωνική ευθύνη. Με κεντρικούς άξονες τον πλανήτη, την τεχνολογική πρόοδο και τον άνθρωπο, η εταιρεία θέτει τις βάσεις για μια νέα εποχή όπου η ομορφιά αποτελεί δύναμη αλλαγής προς έναν καλύτερο κόσμο.
Μια Εκδήλωση με Βάθος και Κοινωνικό Στόχο
Δημοσιογράφοι, δημιουργοί περιεχομένου, νέοι φοιτητές και εκπρόσωποι ΜΚΟ συναντήθηκαν σε έναν χώρο έμπνευσης, συζήτησης και δικτύωσης, διαμορφώνοντας ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα γύρω από τις δράσεις της L’Oréal στην Ελλάδα. Η παρουσίαση ξεκίνησε με την ομιλία της Alessandra Delfini, Country Managing Director της L’Oréal Hellas, η οποία τόνισε τη σημασία της ευθύνης και της δέσμευσης για πρωτοβουλίες με θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο.
Fireside Chats για Βιωσιμότητα και Κοινωνική Ευθύνη
Η συζήτηση γύρω από το βιώσιμο μάρκετινγκ μεταξύ της Νερίνας Κομιώτη και του Αλέξη Επιθυμιάδη αποκάλυψε τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία ενσωματώνει τις αρχές της βιωσιμότητας στην επικοινωνία των προϊόντων της. Παράλληλα, η δήμητρα Πετρίδη και η Αγγελική Κοσμοπούλου ανέδειξαν τη σημασία της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε έναν κόσμο συνεχούς αλλαγής, με έμφαση στη συνεργασία μεταξύ οργανώσεων και επιχειρήσεων.
Planet Room: Δέσμευση για τον Πλανήτη
Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο Planet Room, οι συμμετέχοντες γνώρισαν από πρώτο χέρι τις παγκόσμιες πρωτοβουλίες βιωσιμότητας της L’Oréal. Με έμφαση στην υπεύθυνη διαχείριση φυσικών πόρων, τη μετάβαση σε 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τη δημιουργία αστικών πράσινων χώρων όπως το πρωτοποριακό microForest στον λόφο της Αλεπότρυπας, η εταιρεία επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της για το περιβάλλον.
People Room: Κοινωνική Υπευθυνότητα και Υποστήριξη Κοινοτήτων
Η Garnier παρουσίασε την περιβαλλοντική πρωτοβουλία “Green Beauty”, σε συνεργασία με τον οργανισμό All For Blue, στοχεύοντας στη βελτίωση της κατάστασης του πλανήτη. Παράλληλα, η La Roche-Posay υποστήριξε ογκολογικούς ασθενείς μέσω συνεργασίας με τους συλλόγους Φλόγα και ΑγκαλιάΖΩ, ενώ η εκστρατεία Abuse Is Not Love του YSL μαζί με την W.I.N. Hellas έδωσε φωνή στη μάχη κατά της έμφυλης βίας.
Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε η πρωτοβουλία του Κοινωνικού Κομμωτηρίου από την L’Oréal Professional Products, προσφέροντας ουσιαστική φροντίδα σε ανθρώπους που το έχουν πραγματικά ανάγκη.
Μια Ημέρα Μνήμης και Έμπνευσης για το Μέλλον της Ομορφιάς
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με όλους τους παρευρισκόμενους να γίνονται μέρος μιας εμπειρίας που επιβεβαιώνει πως η ομορφιά δεν είναι απλά μια εξωτερική εμφάνιση, αλλά μια πράξη ευθύνης και πρόθεσης για κοινωνική και περιβαλλοντική αλλαγή.