Οι Κινέζοι παρουσιάζουν το νέο supercar τους που υποστηρίζουν ότι ξεπερνά τη Ferrari SF90

Η κινεζική Great Wall Motor (GWM) επιχειρεί να ανατρέψει τα δεδομένα στον κόσμο των supercars με ένα φιλόδοξο project που διαρκεί πάνω από πέντε χρόνια.

Ένα κινεζικό supercar που στοχεύει ψηλά

Η GWM, παρά την περιορισμένη της εμπειρία στην παραγωγή σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, δηλώνει αποφασισμένη να παρουσιάσει ένα όχημα που, σύμφωνα με τον τεχνικό της διευθυντή, Wu Huixiao, θα είναι «ανώτερο από τη Ferrari SF90», έναν από τους πιο εμβληματικούς ανταγωνιστές στην κατηγορία υπεραυτοκινήτων. Ο ίδιος επισημαίνει ότι η στόχευση της εταιρείας είναι να ξεπεράσει τις υπάρχουσες λύσεις και όχι απλά να τις μιμηθεί.

Επαγγελματική τεχνογνωσία και ευρωπαϊκά πρότυπα

Η πρόσληψη Ευρωπαίων μηχανικών με εμπειρία στα supercars και στις σκληρές δοκιμές της Νurburgring έχει ενισχύσει σημαντικά το τεχνικό επίπεδο της GWM, προκειμένου το μοντέλο να ανταποκρίνεται στα αυστηρά ευρωπαϊκά πρότυπα ποιότητας και απόδοσης.

Το ανταγωνιστικό κινεζικό ηλεκτρικό supercar GAC Aion Hyper SSR
Το ανταγωνιστικό κινεζικό ηλεκτρικό supercar GAC Aion Hyper SSR

Προκλήσεις στην παραγωγή και επιλογή συστήματος κίνησης

Μία από τις κύριες δυσκολίες που αντιμετώπισε η GWM είναι η κατασκευή του ανθρακονημάτινου σασί, το οποίο απαιτεί και υψηλό κόστος, περιορίζοντας την ταχύτητα εξέλιξης και παρουσίασης του supercar στην αγορά. Παράλληλα, ο νέος 4.0 λίτρων V8 υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας θεωρείται λιγότερο πιθανό να χρησιμοποιηθεί λόγω μεγέθους.

Αντιθέτως, μεγαλύτερες πιθανότητες συγκεντρώνει η χρήση ενός plug-in υβριδικού συστήματος, που βασίζεται είτε σε έναν V6 twin-turbo κινητήρα, είτε σε ένα προηγμένο σύστημα PHEV με συνδυαστική ισχύ 851 ίππων, το οποίο ήδη εφαρμόζεται στο μοντέλο Tank 500 Hi4-Z της εταιρείας.

Ο κινητήρας V8 της Great Wall Motors
Ο κινητήρας V8 της Great Wall Motors

Η κινεζική αγορά και η διαμόρφωση νέων προτύπων

Αν και ακόμα και το πλέον εντυπωσιακό supercar της GWM ίσως δεν καταφέρει να εξισωθεί με την φήμη και το κύρος μίας Ferrari, η σημασία αυτού δείχνει να μειώνεται εν μέσω της ραγδαίας ανάπτυξης της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Στην εγχώρια αγορά, τα νέα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα, με καινοτομίες και προσιτές τιμές, κερδίζουν δυναμικά έδαφος, δημιουργώντας νέα δεδομένα για το μέλλον των supercars.

Η BYD έχει προχωρήσει με το δικό της supercar, U9
Η BYD έχει προχωρήσει με το δικό της supercar, U9

δειτε ακομα

δειτε ακομα