Με μια εντυπωσιακή εμφάνιση, οι Μηνάς Μπενής-Πανάγγελος Ρέκκας κατέκτησαν την πρώτη θέση στο Ράλι Ευβοϊκού – «Μαρίνος Μπενούκας», στον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ράλι Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος.
Ράλι Ευβοϊκού – «Μαρίνος Μπενούκας»: Θρίαμβος για τους Μπενή-Ρέκκα και συναρπαστικές μάχες
Το Ράλι Ευβοϊκού – «Μαρίνος Μπενούκας», που διοργάνωσε ο Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων (ΑΣΙΣΑ), προσέφερε ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο αδρεναλίνη στις 3 και 4 Μαΐου. Ο αγώνας είχε διπλή σημασία, καθώς αποτέλεσε τόσο τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ράλι Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος όσο και τον εναρκτήριο αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Ιστορικών Αυτοκινήτων. Με σύμμαχο τον εξαιρετικό καιρό, τα 45 πληρώματα που πήραν την εκκίνηση, προσέφεραν θέαμα στις ειδικές διαδρομές της Ριτσώνας και του Πλατανικακίου, ικανοποιώντας τους πολυάριθμους θεατές.
Μπενής-Ρέκκας: Άμεση προσαρμογή και νίκη με το Skoda Fabia R5
Για τους Μηνά Μπενή-Πανάγγελο Ρέκκα, η πρώτη επαφή με το Skoda Fabia R5 αποδείχτηκε ιδιαίτερα επιτυχημένη. Το πλήρωμα έδειξε γρήγορα σημάδια εξοικείωσης με το νέο τους αγωνιστικό όχημα και κατάφερε να επικρατήσει στον γενική κατάταξη. Ο ντόπιος οδηγός Μηνάς Μπενής ανέβηκε στην πρώτη θέση μετά το πρωινό πέρασμα από την ειδική διαδρομή στο Πλατανάκι και διατήρησε την πρωτοπορία μέχρι το τέλος, κερδίζοντας τις τρεις από τις τέσσερις ειδικές του ράλι.
Κουκέας-Πετρόπουλος: Από την πρωτοπορία στη δεύτερη θέση μετά από ένα τετ-α-κε
Στη δεύτερη θέση του βάθρου βρέθηκαν οι Στάθης Κουκέας-Νίκος Πετρόπουλος. Το πλήρωμα ξεκίνησε δυναμικά, καταγράφοντας την ταχύτερη επίδοση στην πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα και βρέθηκαν αρχικά στην πρώτη θέση. Ένα ατυχές τετ-α-κε, όμως, λίγο αργότερα, τους κόστισε πολύτιμο χρόνο, οδηγώντας τους σε υποχώρηση στην κατάταξη. Ωστόσο, δεν τα παράτησαν και ανεβάζοντας ρυθμό στο δεύτερο πέρασμα των ειδικών, κατάφεραν να αναρριχηθούν ξανά και να τερματίσουν στη 2η θέση.
Τροβάς-Κόλλιας: Στο βάθρο παρά την ποινή
Το τρίτο σκαλί του βάθρου των νικητών κατέκτησαν οι Διονύσης Τροβάς-Ιωάννης Κόλλιας με την εντυπωσιακή BMW M3 E30. Το πλήρωμα είχε μια εξαιρετική πορεία καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, διατηρώντας σταθερά τη 2η θέση. Ωστόσο, ένα λάθος από την πλευρά του συνοδηγού είχε ως αποτέλεσμα μια ποινή 20 δευτερολέπτων, η οποία τους έριξε προσωρινά χαμηλότερα στην κατάταξη. Με αποφασιστικότητα, όμως, στην τελευταία ειδική διαδρομή, κατάφεραν να ανακτήσουν θέσεις και να εξασφαλίσουν την παρουσία τους στο βάθρο.
Την εξάδα των πρώτων συμπλήρωσαν οι νικητές της κατηγορίας F2 E, Ιωάννης Γύζης-Ειρήνη Παφρά με το Renault Clio Williams. Το πλήρωμα διαχειρίστηκε επιδέξια τη διαφορά που δημιούργησαν στη 2η ειδική διαδρομή, επαναλαμβάνοντας την περσινή τους επιτυχία στον αγώνα.
Αγωνιστικές στιγμές και στην κατηγορία των Ιστορικών
Στην κατηγορία των Ιστορικών Αυτοκινήτων, οι Γιώργος Τσακανίκας-Απόστολος Μακάριος με το Ford Sierra RS Cosworth 4×4 ήταν αδιαμφισβήτητοι νικητές, δείχνοντας εντυπωσιακό ρυθμό σε όλες τις ειδικές διαδρομές της κατηγορίας. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Γιώργος Παραδείσης-Πλούταρχος Στεργίου με το Ford Escort MKI, οι οποίοι κατάφεραν να κρατηθούν μπροστά για μόλις ένα δευτερόλεπτο από την εκπληκτική Lancia Stratos των Αλέξανδρου Χριστοδούλου-Αθανάσιου Σαμαρά. Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι Κωνσταντίνος και Ανδρέας Κοφινάς με Alfa Romeo Alfetta GTV, μπροστά από τους Δημήτρη Μελά-Στάθη Βαρδαξή με Porsche 911. Στην κατηγορία των Ιστορικών τερμάτισαν επίσης οι Χαρά Μωραΐτη-Δημήτρης Αμαξόπουλος (Toyota Corolla KE30), Σάββας Τζιλάβης-Γιώργος Δημόπουλος (Ford Escort RS2000) και Πάτροκλος Κανσός-Παναγιώτης Σαμαράς (Volkswagen Golf II).
Αναφορές στις εγκαταλείψεις του αγώνα
Ανάμεσα στις εγκαταλείψεις του Ράλι Ευβοϊκού σημειώνονται αυτές των:
- Γιώργος Παντελάκης-Βίκυ Ψαράκη με Skoda Fabia Rally2 Evo λόγω απώλειας τροχού.
- Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας με Lancia Delta Integrale λόγω μηχανικού προβλήματος στον κινητήρα.
- Χρήστος Χρηστακίδης-Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης με Lada VAZ 21011.
Το Ράλι Ευβοϊκού – «Μαρίνος Μπενούκας» αποτέλεσε μια άκρως επιτυχημένη διοργάνωση, προσφέροντας πλούσιο θέαμα και επιβεβαιώνοντας το υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού τόσο στο Κύπελλο Ράλι Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος όσο και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Ιστορικών Αυτοκινήτων.