Lexus RZ: Δύο επαναστατικές τεχνολογίες που αλλάζουν την οδηγική εμπειρία

Ένα νέο κεφάλαιο στην ηλεκτροκίνηση γράφει η Lexus με το RZ, παρουσιάζοντας πρωτοποριακά συστήματα που αναβαθμίζουν την οδηγική εμπειρία.

Καινοτομίες στο επίκεντρο

Στο Ευρωπαϊκό Forum Kenshiki στις Βρυξέλλες, η Lexus αποκάλυψε παγκοσμίως το νέο ηλεκτρικό RZ, ενσωματώνοντας δύο σημαντικές καινοτομίες: το σύστημα steer-by-wire και το Interactive Manual Drive, ένα λογισμικό που μιμείται την αίσθηση ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.

Το RZ αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Lexus για την κυκλοφορία τριών νέων ηλεκτρικών μοντέλων μέσα στους επόμενους 12 μήνες. Οι ανακοινώσεις αυτές έρχονται σε μια περίοδο ρεκόρ πωλήσεων για τη Lexus, με αυξημένη ζήτηση για τα plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά της οχήματα.

Εμπορική επιτυχία και η στρατηγική εξηλεκτρισμού

Η Lexus έχει σημειώσει ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη και παγκοσμίως, χάρη στην ευρεία γκάμα εξηλεκτρισμένων συστημάτων κίνησης που προσφέρει. Αυτή η πολυδιάστατη προσέγγιση έχει αποδειχθεί κομβική για την εμπορική της επιτυχία.

Το εξελιγμένο Lexus RZ του 2025

Το νέο Lexus RZ αναμένεται στην Ευρώπη το φθινόπωρο του 2025 και θα είναι το πρώτο μοντέλο με το νέο σύστημα steer-by-wire της Lexus. Αυτό το σύστημα προσφέρει εύκολο, ομαλό και άμεσο έλεγχο, με δυνατότητα γωνίας διεύθυνσης περιστροφής περίπου 200 μοιρών από άκρη σε άκρη.

Επιπλέον, το Interactive Manual Drive κάνει το ντεμπούτο του, ένα σύστημα χειροκίνητης αλλαγής εικονικών ταχυτήτων. Διαθέσιμο στο RZ 550e F Sport, επιτρέπει στον οδηγό να χρησιμοποιεί τα paddles σαν να χειρίζεται ένα μηχανικό κιβώτιο 8 σχέσεων, βελτιστοποιώντας την απόδοση του συστήματος τετρακίνησης DIRECT4.

Η Lexus έχει βελτιώσει το σύστημα τετρακίνησης DIRECT4, αυξάνοντας την ισχύ του πίσω eAxle, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία στην κατανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω. Αυτό βελτιώνει τη σταθερότητα, την πρόσφυση και την οδηγική απόλαυση.

Η αναβάθμιση του συστήματος ηλεκτροκίνησης περιλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 77,0 kWh, αυξάνοντας την αυτονομία κατά 100 χιλιόμετρα. Επίσης, η νέα λειτουργία προετοιμασίας της μπαταρίας και ο ισχυρότερος ενσωματωμένος φορτιστής 22 kW, θα μειώσουν τον χρόνο φόρτισης.

Με την αυξημένη ισχύ του πίσω eAxle, επιτυγχάνεται καλύτερη κατανομή ροπής, ενισχύοντας την πρόσφυση και προσφέροντας μια πιο ικανοποιητική οδηγική εμπειρία.

δειτε ακομα

δειτε ακομα