Ελβετοί Τουρίστες και Ηνωμένες Πολιτείες: Μια Σχέση που Δοκιμάζεται;
Μια νέα έρευνα φέρνει στο φως μια πιθανή αλλαγή στις προτιμήσεις των Ελβετών τουριστών, θέτοντας ερωτήματα σχετικά με τη δημοτικότητα των Ηνωμένων Πολιτειών ως τουριστικού προορισμού και εάν η τρέχουσα πολιτική σκηνή παίζει ρόλο σε αυτό.
Μειωμένο Ενδιαφέρον για Ταξίδια στις ΗΠΑ;
Σύμφωνα με δημοσκόπηση του ινστιτούτου LeeWas, που δημοσιεύτηκε σε γνωστές ελβετικές εφημερίδες, ένα σημαντικό ποσοστό Ελβετών φαίνεται να μην επιθυμεί να ταξιδέψει στις ΗΠΑ. Η έρευνα, που διεξήχθη σε μεγάλο δείγμα 35.000 ατόμων, αποκαλύπτει ότι σχεδόν 4 στους 5 ερωτηθέντες δεν έχουν πρόθεση να επισκεφθούν τις Ηνωμένες Πολιτείες.
- 59% των ερωτηθέντων απάντησε “όχι” στην ερώτηση εάν θα ταξίδευαν στις ΗΠΑ αυτή την περίοδο.
- Ένα επιπλέον 18% απάντησε “μάλλον όχι”.
Αντίκτυπος στην Ταξιδιωτική Κίνηση
Τα στοιχεία του αμερικανικού υπουργείου Εμπορίου επιβεβαιώνουν πιθανή πτώση στην επισκεψιμότητα από την Ελβετία, με μια μείωση κατά 26% στις αφίξεις τον Μάρτιο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Επιπλέον, έρευνα σε ταξιδιωτικά πρακτορεία τον Μάρτιο, που δημοσιεύτηκε στο Travel Inside, υποδηλώνει ότι το 53% αυτών πωλούν λιγότερα ταξίδια προς τις ΗΠΑ σε σύγκριση με πέρυσι, αναφέροντας έναν πιθανό “αντίκτυπο”.
Επιφυλάξεις και Ανησυχίες στην Ταξιδιωτική Βιομηχανία
Ο όμιλος Dertour Suisse, που περιλαμβάνει ταξιδιωτικά γραφεία όπως το Kuoni, δήλωσε ότι “παρακολουθεί από κοντά την κατάσταση”, αναγνωρίζοντας έναν δισταγμό στις νέες κρατήσεις. Παρόλα αυτά, τονίζει ότι ο Μάρτιος δεν είναι από τους πιο δημοφιλείς μήνες για ταξίδια στις ΗΠΑ και ότι οι ΗΠΑ παραμένουν ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς. Η ελβετική ταξιδιωτική ομοσπονδία παρατηρεί επίσης μια επιφυλακτικότητα, αλλά αναφέρει ότι οι ακυρώσεις παραμένουν σπάνιες.
Ενώ οι Ηνωμένες Πολιτείες παραμένουν ένας σημαντικός προορισμός για τους Ελβετούς τουρίστες, οι πρόσφατες έρευνες και τα δεδομένα υποδηλώνουν μια πιθανή αλλαγή στις τάσεις, προκαλώντας προβληματισμό στην ταξιδιωτική βιομηχανία και εγείροντας ερωτήματα σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις των ταξιδιωτών.