Σπέτσες: Καρυάτιδες αντίκες κατακλύζουν το νησί στο Εαρινό Ράλι ΦΙΛΠΑ

Ένα ράλι γεμάτο ιστορία και ομορφιά! Το Εαρινό Ράλι της ΦΙΛΠΑ ολοκληρώθηκε στις Σπέτσες, αφήνοντας αξέχαστες στιγμές στα 100 πληρώματα που συμμετείχαν.

Αναμνήσεις από το Εαρινό Ράλι ΦΙΛΠΑ 2025

Το Εαρινό Ράλι της ΦΙΛΠΑ, μια γιορτή για τα κλασικά αυτοκίνητα, ολοκληρώθηκε με επιτυχία, αφήνοντας πίσω του τις καλύτερες αναμνήσεις για τα 100 πληρώματα που συμμετείχαν από την Παρασκευή 11 έως την Κυριακή 13 Απριλίου. Ο συνδυασμός των απαιτητικών ειδικών διαδρομών και του μαγευτικού τοπίου των Σπετσών, δημιούργησε μια μοναδική εμπειρία για τους λάτρεις των κλασικών οχημάτων.

Η Διεξαγωγή του Αγώνα

Ο αγώνας ξεκίνησε το πρωί της Παρασκευής 11 Απριλίου, με τελικό προορισμό τις Σπέτσες και διαφορετικούς κανόνες για τις δύο κατηγορίες: Classic Regularity και Touring. Στην κατηγορία Classic Regularity, τα πληρώματα (πράσινοι και κόκκινοι) έπρεπε να καλύψουν επτά ειδικές διαδρομές με συγκεκριμένη μέση ωριαία ταχύτητα (μ.ω.τ.), χαμηλότερη για τους “πράσινους”, ενώ η χρονομέτρηση γινόταν δορυφορικά από την ANUBE Sport.

Αντίθετα, στην κατηγορία Touring, τα πληρώματα είχαν ελεύθερη μετάβαση προς τις Σπέτσες, χωρίς τους περιορισμούς της χρονομέτρησης και της τήρησης μ.ω.τ.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους, τα πληρώματα της Classic Regularity διένυσαν μια πανέμορφη διαδρομή 167,46 χιλιομέτρων και τερμάτισαν στο Πόρτο Χέλι. Στη συνέχεια, μεταφέρθηκαν με φέρι μποτ από την Κόστα στις Σπέτσες, όπου κατέληξαν μπροστά από το ιστορικό ξενοδοχείο Poseidonion Grand Hotel, που φιλοξένησε και το park ferme του αγώνα.

Το πρωί του Σαββάτου πραγματοποιήθηκε το δεύτερο και τελευταίο σκέλος, μήκους 11,16 χιλιομέτρων, με εκκίνηση από το ξενοδοχείο και τερματισμό στην γραφική παραλία της Αγίας Παρασκευής.

Οι Νικητές του Εαρινού Ράλι ΦΙΛΠΑ 2025

Νικητές του Εαρινού Ράλι ΦΙΛΠΑ 2025 αναδείχθηκαν οι Κυριάκος Φαρμάκης – Μαρία Αθανασοπούλου με Volvo 122S (1963). Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Georgi Andonov – Yordanka Andonova με Volvo PV 544 (1961) και στην τρίτη θέση οι Γιάννης Κατσαούνης – Ματθαίος Μανσόλας με Porsche 911 Coupe (1965).

Την εξάδα των νικητών συμπλήρωσαν οι Άρης Γεωργοσόπουλος – Νίκος Κοντοπός με Glas 1300GT (1968), οι Κυριάκος Κοφινάς – Νικόλας Κοφινάς με British Leyland Mini 850 (1973) και οι Χαρ. Λιακωτίτης – Αλέξανδρος Αδάμ με Sunbeam Californian (1968).

Προπολεμικά Διαμάντια

Εκτός από τον αγωνιστικό χαρακτήρα, ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσαν τρία σπάνια προπολεμικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στη διαδρομή από το Poseidonion προς την Αγία Παρασκευή.

Πρόκειται για τα Ford Model T (1917), Hupmobile R (1920 – το οποίο και βραβεύτηκε ως το παλαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα) και Bugatti (1923), τα οποία αναβίωσαν εικόνες από την εποχή του Μεσοπολέμου.

δειτε ακομα

δειτε ακομα