Τραυματισμός Καθηγήτριας στη Σίφνο: Έπεσε Μαυροπίνακας, Διάσειση και Μεταφορά στην Αθήνα

Αναστάτωση στη Σίφνο μετά από ατύχημα σε σχολείο, αφήνοντας ερωτήματα για την ασφάλεια των μαθητών και εκπαιδευτικών.

Τραυματισμός Καθηγήτριας στο Γυμνάσιο Σίφνου: Ένα Ατύχημα που Προβληματίζει

Σοβαρό ατύχημα σημειώθηκε στις 13 Φεβρουαρίου 2025 στο Γυμνάσιο Σίφνου, όταν καθηγήτρια τραυματίστηκε από πτώση σχολικού πίνακα. Συγκεκριμένα, ο πίνακας αποκολλήθηκε από τον τοίχο την ώρα του μαθήματος, χτυπώντας την καθηγήτρια στο κεφάλι. Η άμεση διακομιδή της στην Αθήνα έδειξε διάσειση και αγχώδη διαταραχή.

Ανησυχίες για την Ασφάλεια των Σχολικών Εγκαταστάσεων στις Κυκλάδες

Η Α’ ΕΛΜΕ Κυκλάδων εξέδωσε ανακοίνωση, αναδεικνύοντας τις συνθήκες του ατυχήματος. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το περιστατικό έλαβε χώρα σε μικρή αίθουσα της Α’ Γυμνασίου, όπου η θέση του μαυροπίνακα και του διαδραστικού πίνακα ήταν επικίνδυνα κοντά στα πρώτα θρανία. Η υπόθεση φέρνει στο προσκήνιο το ζήτημα της συντήρησης των σχολικών κτιρίων στις Κυκλάδες.

Προειδοποιήσεις και Αιτήματα για Δράση

Το περιστατικό αυτό έρχεται να προστεθεί σε προηγούμενες ανησυχίες. Στις αρχές Δεκεμβρίου 2024, η διεύθυνση του σχολείου είχε ενημερώσει τον Δήμο Σίφνου με έγγραφο σχετικά με την ανάγκη άμεσων επισκευών. Επιπλέον, λίγες ημέρες πριν το ατύχημα, ο Σύλλογος Διδασκόντων είχε εκφράσει φόβους σχετικά με την αντισεισμική επάρκεια του κτιρίου, όπως αναφέρει το cyclades24.gr, ένα τοπικό μέσο ενημέρωσης.

Τα Ερωτήματα και τα Αιτήματα της Α’ ΕΛΜΕ Κυκλάδων

Η Α’ ΕΛΜΕ Κυκλάδων θέτει συγκεκριμένα ερωτήματα σχετικά με την κρατική χρηματοδότηση και την συντήρηση των σχολικών μονάδων. Στην ανακοίνωσή της, η Ένωση ζητά:

  • Άμεσους ελέγχους στατικότητας σε όλα τα σχολεία των Κυκλάδων.
  • Επείγουσες εργασίες αποκατάστασης των υποδομών.
  • Αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για τη συντήρηση των σχολείων.
  • Την κάλυψη όλων των εξόδων της τραυματισμένης εκπαιδευτικού, θεωρώντας το ατύχημα ως εργατικό.

Η υπόθεση αναμένεται να φέρει στο προσκήνιο τη συζήτηση για την ασφάλεια των σχολικών κτιρίων και την ανάγκη για ουσιαστική στήριξη της εκπαίδευσης.

δειτε ακομα

δειτε ακομα