Διάσωση Κλασικών Αυτοκινήτων: Η Γερμανική Πρόταση

Ετοιμαστείτε να εκπλαγείτε! Η e-Revolt μετατρέπει παλιά αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά, κάνοντας την ηλεκτροκίνηση προσβάσιμη σε όλους. Δείτε πώς ένα Volkswagen Golf μεταμορφώθηκε σε ηλεκτρικό όχημα!

Μετατροπή συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά: Η πρόταση της e-Revolt

Η γερμανική start-up e-Revolt φέρνει μια επαναστατική ιδέα: τη μετατροπή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε αμιγώς ηλεκτρικά. Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι το κόστος της μετατροπής παραμένει σε λογικά επίπεδα, κάνοντας την ηλεκτροκίνηση προσιτή σε ένα ευρύτερο κοινό.

Volkswagen Golf: Ένα diesel γίνεται ηλεκτρικό

Ένα από τα αυτοκίνητα που μετατράπηκαν είναι ένα Volkswagen Golf όγδοης γενιάς (2018). Το συγκεκριμένο Golf, εξοπλισμένο αρχικά με έναν 4κύλινδρο 1.6 TDI κινητήρα που είχε διανύσει πάνω από 150.000 χλμ., μεταμορφώθηκε πλήρως.

e-Revolt Golf 2

Ο ντίζελ κινητήρας αντικαταστάθηκε από ένα ηλεκτρομοτέρ 160 ίππων (117 kW), το οποίο κινεί τους εμπρός τροχούς. Η μπαταρία τοποθετήθηκε στη θέση του ρεζερβουάρ καυσίμου και μέρος του πορτμπαγκάζ.

Η φιλοσοφία της e-Revolt

Η e-Revolt στοχεύει στην προώθηση της ηλεκτροκίνησης χωρίς την ανάγκη αντικατάστασης ολόκληρου του στόλου οχημάτων. Η μετατροπή ενός αυτοκινήτου διαρκεί μόλις μία ημέρα, καθιστώντας την αναβάθμιση αυτοκινήτου μια γρήγορη και αποτελεσματική λύση.

e-Revolt Golf 3

Κόστος και Οικονομία

Το κόστος της μετατροπής κυμαίνεται από 12.000 έως 15.000 ευρώ, ανάλογα με τον τύπο της μπαταρίας. Αυτό είναι σημαντικά χαμηλότερο από την αγορά ενός καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, καθιστώντας την μετατροπή μια ελκυστική εναλλακτική λύση. Η αναβάθμιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου γίνεται έτσι πιο προσιτή.

Νέα ζωή για τα μεταχειρισμένα

Ο Ralf Schollenberger της e-Revolt τονίζει ότι τα καλοσυντηρημένα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα δεν πρέπει να απορρίπτονται. Η μετατροπή σε ηλεκτρικό προσφέρει μια νέα «ζωή» στο αυτοκίνητο, όπως δείχνει και το αυτοκόλλητο στο Golf VII Variant: «Born as a diesel, converted to electric».

e-Revolt Golf 4

Τεχνολογικές Λεπτομέρειες

Στη θέση του κινητήρα εσωτερικής καύσης υπάρχει ένα πλαίσιο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που φιλοξενεί τον ηλεκτροκινητήρα και τη μονάδα e-CAN. Η μονάδα e-CAN διατηρεί τα συστήματα υποβοήθησης του αυτοκινήτου χωρίς αλλαγές, κάνοντας την μετατροπή ηλεκτρικού οχήματος πιο εύκολη.

Εξέλιξη και Μελλοντικά Σχέδια

Η έκδοση παραγωγής θα περιλαμβάνει ένα νέο σύστημα πολυμέσων με πρόσβαση σε δεδομένα όπως η αυτονομία και ο έλεγχος φόρτισης. Η e-Revolt υπόσχεται επίσης ενημερώσεις λογισμικού Over The Air (OTA), πλήρη συνδεσιμότητα και αμφίδρομη φόρτιση, αναβαθμίζοντας την εμπειρία ηλεκτροκίνησης.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά και Μπαταρία

Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ρυθμιστεί ώστε να μην απαιτούνται αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης ή τα φρένα. Η μπαταρία της Webasto έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 28 kWh, αλλά μελλοντικά θα υπάρχει η επιλογή μπαταριών LFP με χωρητικότητα 35 έως 40 kWh και αυτονομία έως 250 χλμ.

Διαθεσιμότητα και Υλοποίηση

Αρχικά, η e-Revolt δραστηριοποιείται μόνο στη γερμανική αγορά, με τις μετατροπές να πραγματοποιούνται από ανεξάρτητα συνεργεία με πιστοποιημένους μηχανικούς από τις Dekra και TUV.

Σχεδιασμός καινούργιων αυτοκινήτων

Εφαρμογή και Κιβώτιο Ταχυτήτων

Η μετατροπή είναι εφικτή σε μοντέλα του Ομίλου VW με πλατφόρμα MQB, ενώ σύντομα θα πιστοποιηθούν και άλλα μοντέλα. Ακόμη και αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων μπορούν να μετατραπούν, χρησιμοποιώντας τη δεύτερη σχέση για εκκίνηση και την τρίτη για αυτοκινητόδρομο, με ανάκτηση ενέργειας κατά το κατέβασμα σχέσης.

Βάρος και Εγγύηση

Το ηλεκτρικό Golf ζυγίζει μόλις 50 κιλά περισσότερα από το TDI και καλύπτεται από δύο χρόνια εγγύηση.

δειτε ακομα

δειτε ακομα