Με θετική διάθεση αρχίζει η νέα χρονιά για τον ελληνικό τομέα αυτοκίνησης, καθώς σημειώνει σημαντική αύξηση στην αγορά.
Στη μαρτυρία της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου για τον Ιανουάριο του 2025, καταγράφεται μια μικρή πτώση στις πωλήσεις καινούριων οχημάτων, με 10.684 μονάδες να έχουν ταξινομηθεί σε σύγκριση με 12.752 πέρυσι, σημειώνοντας έτσι πτώση 16,2% σύμφωνα με πληροφορίες από το Carandmotor.gr.
Ωστόσο, παρά την αρνητική τάση, ένας ελληνικός εισαγωγικός όμιλος ξεχωρίζει για τις θετικές επιδόσεις του, διατηρώντας σχεδόν το 1/3 της συνολικής αγοράς.
Ο λόγος για τον όμιλο Συγγελίδη, οποίος είναι επίσημος εισαγωγέας των μάρκων Peugeot, Citroen, DS, Opel, Mazda και MG στην ελληνική αγορά, και κατάφερε να καταλάβει το 31% των συνολικών πωλήσεων.
Συγκεκριμένα, η Opel κατέχει την πρωτοκαθεδρία μεταξύ των μάρκων του ομίλου, με περισσότερες από 1.000 ταξινομήσεις (1.096 μονάδες). Ακολουθεί η Peugeot, που σημείωσε 971 μονάδες, και στην τρίτη θέση βρίσκεται η Citroen με 656 μονάδες. Επίσης, η MG και η Mazda κατέγραψαν 462 και 126 ταξινομήσεις αντίστοιχα.
Συνολικά, οι μάρκες του ομίλου Συγγελίδη πέτυχαν 3.311 πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στο σύνολο 10.684 μονάδων. Έτσι, 1 στα 3 καινούρια αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν τον πρώτο μήνα του 2025 είναι προϊόν του συγκεκριμένου ομίλου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος Συγγελίδη στέφθηκε πρωταθλητής πωλήσεων για το 2024, καταλαμβάνοντας το 21,6% της αγοράς με 29.571 μονάδες σε 137.075 ταξινομήσεις.
Η Peugeot διατηρεί τη θέση της πρώτης μάρκας του ομίλου, με 10.381 μονάδες, ενώ ακολουθούν η Citroen / DS με 7.772, η Opel με 6.381 μονάδες, MG με 3.158 και τέλος η Mazda με 1.879 αυτοκίνητα.