Smart #5: Έρχεται Επαναστατικό Plug-in Hybrid SUV στην Ελλάδα

Μια απρόσμενη αλλαγή πλεύσης στην Smart! Ενώ αρχικά επικεντρώθηκε στα ηλεκτρικά, τώρα ετοιμάζεται να εντάξει και κινητήρες εσωτερικής καύσης στα μοντέλα της.

Smart #5: Επιστροφή στην Υβριδική Τεχνολογία;

Η Smart, υπό την καθοδήγηση των Geely και Mercedes-Benz, φαίνεται να αναθεωρεί τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση. Αντί να μείνει αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα, η εταιρεία εξετάζει πλέον το ενδεχόμενο να ενσωματώσει και κινητήρες εσωτερικής καύσης, τουλάχιστον στην έκδοση Smart #5. Αυτό σηματοδοτεί μια σημαντική στροφή, καθώς η Smart είχε δεσμευτεί να μεταβεί πλήρως στην ηλεκτροκίνηση.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Σύμφωνα με πηγές από την εταιρεία, η Smart αναγνωρίζει τη σημασία των κινητήρων εσωτερικής καύσης, ειδικά σε υβριδικά Plug-in συστήματα, ως ένα μεταβατικό στάδιο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση. «Αντιλαμβανόμαστε πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, και ιδίως σε υβριδικά συστήματα, είναι ένα βήμα προς την ολοκληρωτική ηλεκτροκίνηση. Ο στόχος μας είναι να ανταποκριθούμε στις προτιμήσεις των καταναλωτών και δεν μπορούμε να αποκλείσουμε καμία τεχνολογία σε αυτό το στάδιο», δήλωσε εκπρόσωπος της Smart.

Επίδραση στην Αγορά και Στρατηγική

Η απόφαση αυτή επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την κινεζική αγορά, όπου η αύξηση πωλήσεων υβριδικών οχημάτων είναι σημαντική. Η Κίνα αποτελεί μια κρίσιμη αγορά για την Smart, και η προσαρμογή στις τοπικές προτιμήσεις είναι απαραίτητη για την επιτυχία της εταιρείας. Η στρατηγική αυτή δεν περιορίζεται μόνο στην Ευρώπη, αλλά έχει παγκόσμια εμβέλεια.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Τεχνολογία και Επιδόσεις: Δανεισμός από την Geely;

Η Smart δεν έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες σχετικά με την τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί στο #5, αλλά υπάρχουν ενδείξεις ότι θα δανειστεί στοιχεία από άλλα μοντέλα της Geely. Ένα πιθανό σενάριο είναι η χρήση του συστήματος κίνησης από το Galaxy 7 EM-i, το οποίο συνδυάζει έναν 1.5 λίτρων 4-κύλινδρο κινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας 110 και 215 άλογα αντίστοιχα.

Το σύστημα “Thor” που χρησιμοποιείται στο Galaxy 7 EM-i, προσφέρει δύο επιλογές μπαταρίας, 8.5kWh και 19.1kWh, με την δεύτερη να προσφέρει αυτονομία άνω των 1000 χιλιομέτρων. Αυτό το σύστημα θα μπορούσε να προσφέρει στην Smart #5 μια εξαιρετική ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και αυτονομίας.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Αμιγώς Ηλεκτρικές Εναλλακτικές

Παρά την πιθανή προσθήκη υβριδικών εκδόσεων, η Smart παραμένει αφοσιωμένη στην ηλεκτροκίνηση. Οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις του #5 αναμένεται να προσφέρουν εντυπωσιακές επιδόσεις, με 335bhp στην έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα και 416bhp στην έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες. Αυτές οι εκδόσεις θα βασίζονται σε αρχιτεκτονικές 400V και 800V αντίστοιχα, με μπαταρίες 76kW και 100kWh, προσφέροντας αυτονομία περίπου στο μισό σε σύγκριση με το σύστημα Thor.

Η Lotus Ακολουθεί Παρόμοια Στρατηγική

Αξίζει να σημειωθεί ότι και η Lotus, επίσης brand της Geely, φαίνεται να ακολουθεί μια παρόμοια στρατηγική, καθυστερώντας τα σχέδιά της για μια αποκλειστικά γκάμα EV. Αυτό υποδεικνύει μια ευρύτερη τάση στον όμιλο Geely να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

δειτε ακομα

δειτε ακομα