Ο δημοφιλής Αμερικανός YouTuber ‘WhistlinDiesel’, γνωστός για τις εντυπωσιακές δοκιμές αντοχής οχημάτων, αποκάλυψε πρόσφατα μια νέα σειρά Videos που εστιάζει στο Tesla Cybertruck, το οποίο υποβάλλει σε ακραίες δοκιμές μαζί με ένα Ford F-150.
Ο Cody Detwiler, όπως είναι το πραγματικό του όνομα, ξεκίνησε την περιπέτεια του με το πρώτο Video της σειράς τον Αύγουστο του 2024. Στις εν λόγω δοκιμές, το Cybertruck υπέστη ζημιά σε βαθμό που άνοιξε στα δύο.
Στο δεύτερο επεισόδιο της σειράς, βλέπουμε μια σειρά από σφοδρές δοκιμασίες όπου το Cybertruck και το F-150 τίθενται σε άμεσο ανταγωνισμό – κανένας από τους δύο δεν αποδεικνύεται αλώβητος.
Όπως μπορείτε να παρακολουθήσετε στο Video παρακάτω, μία από τις πιο ενδιαφέρουσες δοκιμασίες περιλάμβανε τη φόρτωση και των δύο οχημάτων με μπλοκ τσιμέντου βάρους 1,5 τόνου, υπερβαίνοντας έτσι τη μέγιστη χωρητικότητα φορτίου που δηλώνει ο κατασκευαστής. Το αποτέλεσμα; Το F-150 αντιμετώπισε την απώλεια δύο άξονες μετάδοσης, ενώ το Cybertruck υπέστη ζημία στον πίσω τροχό.
Στη δοκιμή διασχίσεως υδάτινης επιφάνειας, το Cybertruck προηγείται, καθώς κατάφερε να περάσει από μια βαθιά λίμνη, όπου το Ford F-150 δεν τα κατάφερε.
Σε μια άλλη δοκιμασία, ο Cody ενεργοποίησε τη λειτουργία Baja Drive του Cybertruck για να προσφέρει μια πιο διασκεδαστική εμπειρία. Ωστόσο, όταν προσπάθησε να κάνει donuts, ρυθμίζοντας το torque slider και επιλέγοντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς, το Cybertruck κατέληξε να σπάσει έναν άξονα μετάδοσης.
Παρά τις έντονες δοκιμές, σύμφωνα με τον Cody, κανένα από τα δύο οχήματα δεν διακρίθηκε σοβαρά. Το Cybertruck είχε ζημίες σε πολλές περιοχές, ενώ το F-150 παρουσίασε επίσης σημαντικά μηχανικά προβλήματα.
Η αποκατάσταση του Tesla Cybertruck είναι μια ακριβή διαδικασία. Ουσιαστικά, με το Cybertruck να προβάλλεται ως “σαφείς στρατηγικής αντοχής”, τα αποτελέσματα αυτού του συγκριτικού τεστ δημιουργούν ερωτήματα για την πραγματική του ανθεκτικότητα. Αν και οι δοκιμές του ‘WhistlinDiesel’ είναι ακραίες και δεν αντικατοπτρίζουν την καθημερινή χρήση, προσφέρουν μια εικόνα των ορίων αντοχής και των δύο αυτοκινήτων.