Το νέο πλοίο της BYD μήκους 200 μέτρων είναι έτοιμο να αναλάβει τη μεταφορά 7.000 οχημάτων και μόλις ξεκίνησε για την Ευρώπη.
Αν και οι ευρωπαϊκοί δασμοί στα εισαγόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν αυξηθεί, η BYD συνεχίζει την επεκτατική της πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά. Η εγκαινίαση του δεύτερου πλοίου της, γνωστού ως «Changzhou», αποτελεί μια σημαντική κίνηση για την εξαγωγή ολοένα και περισσότερων αυτοκινήτων στην ήπειρο.
Η κινέζικη εταιρία έχει εφαρμόσει μια επιθετική εμπορική στρατηγική τα τελευταία χρόνια, με την ενίσχυση της παρουσίας της στην Ευρώπη να βρίσκεται στον πυρήνα αυτής της στρατηγικής. Η δραστηριοποίηση της ξεκίνησε πριν από την επιβολή αυξημένων δασμών από την Ευρωπαϊκή Ένωση, γεγονός που δείχνει τη δέσμευση της στην ευρωπαϊκή αγορά.
Πριν από λίγους μήνες, η BYD παρήγγειλε το πρώτο της υπερσύγχρονο πλοίο, το Explorer 1, για τη μεταφορά των οχημάτων στην Ευρώπη. Με την αυξανόμενη ζήτηση, διαπίστωσε ότι η μεταφορά με ένα μόνο πλοίο δεν ήταν αρκετή. Ως αποτέλεσμα, ανέπτυξε το «Hefei», έτοιμο τον Σεπτέμβριο, το οποίο έχει την ικανότητα να μεταφέρει έως 7.000 αυτοκίνητα.
Η BYD δεν σταμάτησε όμως εκεί! Διέταξε και ένα άλλο πλοίο από την CIMC Raffles, θυγατρική της κρατικής China International Marine Containers (CIMC), η οποία κατασκεύασε και τα προηγούμενα πλοία του στόλου της. Το νέο πλοίο, με το όνομα Changzhou, είναι καθ’ οδόν για την Ευρώπη και έχει λάβει το όνομά του από την κινεζική πόλη Changzhou, όπου η BYD έχει αναπτύξει παραγωγικές δραστηριότητες από το 2022.
Όπως και ο προκάτοχός του, το Changzhou έχει μήκος 200 μέτρα και χωρητικότητα 7.000 οχημάτων, σχεδιασμένο για να ελαχιστοποιεί τις εκπομπές ρύπων κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το Changzhou είναι το δεύτερο πλοίο που ανήκει εξ ολοκλήρου στη BYD, και ο κινεζικός κολοσσός σχεδιάζει να προσθέσει άλλες 6 μονάδες του ίδιου μεγέθους στον στόλο του μέχρι το 2026.