Δοκιμή του νέου supercar της Alfa Romeo στα 240 χλμ./ώρα (video)

Η εξέλιξη του supercar της Alfa Romeo συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς, καθώς το αυτοκίνητο μόλις ολοκλήρωσε μια απαιτητική δοκιμή στη φημισμένη πίστα Nardò στην Ιταλία.

Το πρωτότυπο της Alfa Romeo 33 Stradale, γνωστό ως «00», εξέτασε τη δυναμική του σε μια από τις πιο προηγμένες πίστες στον κόσμο, που περιλαμβάνει μια τεράστια κυκλική διαδρομή μήκους 12,5 χιλιομέτρων.

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της πίστας είναι το κεκλιμένο οδόστρωμα, το οποίο επιτρέπει στα αυτοκίνητα να κινούνται με ταχύτητες έως και 240 km/h χωρίς να απαιτείται παρέμβαση στο τιμόνι από τον οδηγό.

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, η 33 Stradale επιβεβαίωσε την τελική ταχύτητα των 333 km/h και την απολύτως εντυπωσιακή επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, ελέγχθηκε η αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου και η σωστή λειτουργία όλων των μηχανικών μερών υπό ακραίες συνθήκες.

Alfa Romeo Nardo

Η καρδιά του αυτοκινήτου είναι ο 3λιτρος V6 βενζινοκινητήρας που αποδίδει πάνω από 620 HP, συνδυασμένος με ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων που στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μπλοκέ διαφορικού.

Προτού φτάσει στην πίστα Nardò, οι δοκιμές επικεντρώθηκαν στο Balocco Proving Ground, όπου έχουν ρυθμιστεί με ακρίβεια παράμετροι όπως η οδηγική ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και η συνεργασία του αλουμινένιου πλαισίου με τα διπλά ψαλίδια και τα ενεργά αμορτισέρ, εξασφαλίζοντας επαρκή έλεγχο για κάθε τροχό.

Στόχος των δοκιμών ήταν και η επιβεβαίωση πως η επικοινωνία του οδηγού με το αυτοκίνητο επαληθεύει τα υψηλά πρότυπα της κληρονομιάς της 33 Stradale, σε όλα τα προφίλ οδήγησης, είτε αυτό είναι το «Strada» είτε το «Pista». Εντυπωσιακή είναι και η ρύθμιση “Partenza Veloce”, που ενεργοποιείται με το πάτημα του κουμπιού “Quadrifoglio” στο κεντρικό τούνελ.

Alfa Romeo Nardo

Με την ενεργοποίησή της, βελτιστοποιούνται οι λειτουργίες του κινητήρα, του κιβωτίου και του συστήματος ευστάθειας, προσφέροντας εξαιρετική έλεγχο πρόσφυσης και μέγιστη επιτάχυνση.

Ένας από τους σημαντικούς παράγοντες των δοκιμών στο Balocco ήταν το προηγμένο σύστημα πέδησης, το οποίο επιτρέπει στην 33 Stradale να σταματά από τα 100 km/h σε μόλις 33 μέτρα. Πρόκειται για μια τεχνολογία Brake-By-Wire που χρησιμοποιεί αισθητήρες για τον ακριβή έλεγχο της πίεσης και της συνολικής ευστάθειας του αυτοκινήτου, εξασφαλίζοντας παράλληλα και την απόλυτη ασφάλεια.

Οι κεραμικοί δίσκοι του συστήματος πέδησης εξασφαλίζουν ομαλή λειτουργία παρά τις υψηλές θερμοκρασίες, διατηρώντας τη σταθερή απόδοση κάτω από τις πιο απαιτητικές συνθήκες οδήγησης.

δειτε ακομα

δειτε ακομα