Ο Lutz Meschke, αντιπρόεδρος και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Porsche, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να εξελιχθούν νέοι κινητήρες εσωτερικής καύσης για να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών.
Η «πισωγύρισμα» ή η «άρνηση» ορισμένων καταναλωτών παγκοσμίως να υιοθετήσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο (EV) μπορεί να επηρεάσει τη γερμανική ιστορική αυτοκινητοβιομηχανία και την κατασκευή σπορ οχημάτων. Όπως δηλώνουν οι εκπρόσωποι της εταιρείας, η ευελιξία είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία στην ανάπτυξή τους.
Απλά και κατανοητά, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν είναι οι αναμενόμενες για τις πλειονότητα των εταιρειών. Έτσι, είναι πιθανό στο μέλλον να ξαναδούμε αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Παρόλο που δεν έχουν δοθεί συγκεκριμένα στοιχεία σχετικά με ποια μοντέλα ενδεχομένως να επανέλθουν, η τρέχουσα αμιγώς ηλεκτρική Macan και οι επερχόμενες ηλεκτρικές 718 Boxster και Cayman φαίνονται δυνατές υποψήφιες.
Ο Meschke επισήμανε ότι το εργοστάσιο στη Λειψία είναι έτοιμο να υποστηρίξει την παραγωγή αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά καθώς και αμιγώς ηλεκτρικά. Ο αρχικός στόχος της Porsche ήταν να εξηλεκτριστεί κατά 80% μέχρι το 2030, ωστόσο μόλις τον περασμένο Ιούλιο ανακοινώθηκε ότι η αναμενόμενη μετάβαση ενδέχεται να διαρκέσει περισσότερο από ότι υπολογιζόταν πέντε χρόνια πριν.
Η νέα στρατηγική της εταιρείας εστιάζει στην ικανοποίηση των μελλοντικών ιδιοκτητών. Οι αναφορές υποδεικνύουν ότι η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα είναι υψηλή στην Κίνα, χαμηλή στην Ευρώπη και ανύπαρκτη στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτοκινήτου που επικεντρώνεται στην απόλαυση του οδηγού είναι η 911 Carrera T, μια αναβίωση της ελαφριάς Porsche που δεν διαθέτει ηλεκτρικούς κινητήρες, αλλά εφοδιάζεται με διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα boxer 3 λίτρων και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Με τα δεδομένα που έχουμε σήμερα, πιθανό σενάριο είναι τα υβριδικά μοντέλα να αντικαταστήσουν τα ηλεκτρικά.