Το PSSR Είναι Το Κλειδί Για Το PS5 Pro, Λέει Στέλεχος Της Dying Light


Αναφορές από τον Tymon Smektala, Franchise Director του Dying Light και μέλος της ομάδας της Techland, επισημαίνουν ότι, παρά την ενισχυμένη GPU του PS5 Pro, το νέο χαρακτηριστικό PSSR (PlayStation Spectral Super Resolution) μπορεί να είναι ακόμη πιο κρίσιμο για τους προγραμματιστές παιχνιδιών. Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο GamingBolt, ο Smektala μοιράστηκε τις σκέψεις του:

«Βρισκόμαστε στην αρχή της εξερεύνησης των δυνατοτήτων του PS5 Pro, και η διαδικασία είναι ήδη ενθουσιώδης. Το νέο σύστημα μας προσφέρει εντυπωσιακή ευελιξία όσον αφορά τα γραφικά και την απόδοση. Η αναβάθμιση στη GPU θα μας δώσει τη δυνατότητα να αναβαθμίσουμε την οπτική απεικόνιση, ειδικά σε ευαίσθητες λεπτομέρειες όπως τα καιρικά φαινόμενα, που διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στην εμπειρία του Dying Light: The Beast. Αυτή η ισχύς σημαίνει επίσης ότι το gameplay θα είναι πιο ομαλό και με υψηλές αναλύσεις, κάτι που είναι κομβικό για ένα παιχνίδι όπως το δικό μας, που απαιτεί έντονη εμβάθυνση».

«Επιπλέον, το PSSR της Sony προσφέρει μια σημαντική ώθηση στην τεχνολογία του supersampling, κάτι με το οποίο δουλεύουν άλλες εταιρείες. Αυτή η πρωτοβουλία είναι εξαιρετική, καθώς στο μέλλον ίσως επιτρέψει στους προγραμματιστές να εστιάσουν λιγότερο στην απόδοση και να αποκτήσουν μεγαλύτερη δημιουργική ελευθερία. Αν το PSSR καθιερωθεί ως ένα νέο πρότυπο της βιομηχανίας, τότε θα μπορούσε να αποδειχθεί πιο σημαντικό από την άμεση αύξηση της GPU που προσφέρει η κονσόλα».

Μην ξεχνάτε ότι η ημερομηνία κυκλοφορίας του PS5 Pro είναι προγραμματισμένη για τις 7 Νοεμβρίου 2024.

δειτε ακομα

δειτε ακομα