Η Rolls-Royce, το υπέρτατο σύμβολο πολυτέλειας και μέλος του ομίλου BMW, αποκλείει τα υβριδικά μοντέλα από την μελλοντική της γκάμα. Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε γιατί.
Αν και η Rolls-Royce έχει θέσει ως στόχο τον πλήρη εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων της μέχρι το 2030, διατηρεί ένα παράθυρο για τις παραδοσιακές θερμικές μηχανές για τους πελάτες που το αξιώνουν. Ωστόσο, επιμένει ότι δεν σκοπεύει να υιοθετήσει την υβριδική τεχνολογία ως προσωρινή λύση.
Ο λόγος πίσω από αυτή την απόφαση είναι η πεποίθηση της εταιρείας ότι η υβριδική τεχνολογία δεν μπορεί να προσφέρει την απαλή άνεση και την εξαιρετική ποιότητα οδήγησης που θεωρούνται γνώρισμα των βρετανικών λιμουζινών.
Αυτό επιβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Chris Brownridge, αναφέροντας ότι η Rolls-Royce έχει αποκλείσει την υβριδική τεχνολογία, καθώς θα μπορούσε να ενοχλήσει την «βελούδινη» αίσθηση και τη χωρίς κόπο ροή της κίνησης, που είναι βασικά στοιχεία της εμπειρίας οδήγησής τους.
Η εταιρεία χρησιμοποιεί τον όρο “Waftability” για να περιγράψει αυτές τις δύο σημαντικές αρετές των μοντέλων της, οι οποίες υποδηλώνουν την αίσθηση της ομαλής κίνησης στον δρόμο χωρίς καμία προσπάθεια. Στην πραγματικότητα, η ανάρτηση και η ηχομόνωση συνεργάζονται αρμονικά για να κάνουν τους επιβάτες να αισθάνονται ότι «σαν να πετούν».
Αντίθετα από την υβριδική λύση, η Rolls-Royce είναι βέβαιη ότι τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν το μέλλον της. Αυτή τη στιγμή προσφέρει μόνο ένα ηλεκτρικό μοντέλο, τη Spectre, αλλά σύντομα θα παρουσιαστεί και ένα μεγάλο crossover καθώς και ο ηλεκτρικός διάδοχος της Phantom.
Η εταιρεία προγραμματίζει να σταματήσει την παραγωγή οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2031, αν και ο Brownridge σημείωσε ότι αυτή η προθεσμία είναι ευέλικτη.
Εν αντιθέσει με πολλές παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες που επιδιώκουν την αύξηση των πωλήσεων, η Rolls-Royce διαθέτει την ελευθερία να μην επηρεάζεται από τέτοιες υποχρεώσεις.
Δημιούργησε περίπου 6.000 πωλήσεις το 2023 και σύμφωνα με τον Brownridge, δεν σκοπεύει να επιδιώξει αύξηση αυτού του αριθμού. Αντίθετα, εστιάζει στην “ενίσχυση της αξίας για τους πελάτες”, αναβαθμίζοντας τις επιλογές προσωπικής προσαρμογής στα νέα της οχήματα.
Για παράδειγμα, το 75-80% των πρώτων παραγγελιών του ηλεκτρικού Spectre περιλάμβανε εκτενείς επιλογές εξατομίκευσης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της μέσης τιμής του μοντέλου κατά τουλάχιστον 30%, που σημαίνει πάνω από 500.000 ευρώ.