Η Leapmotor επενδύει στην Ευρώπη με Plug-in υβριδικά SUV που προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία έως 200 χιλιόμετρα!
Η Leapmotor, η ανερχόμενη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία που συνεργάζεται με τη Stellantis, ετοιμάζεται να εισάγει στην ευρωπαϊκή αγορά όχι μόνο ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά και Plug-in υβριδικά SUV. Η ανακοίνωση αυτή επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των ηλεκτρικών μοντέλων C10 και T03, που σηματοδοτούν την είσοδο της Leapmotor στην Γηραιά Ήπειρο.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η Leapmotor προγραμματίζει την κυκλοφορία των πρώτων Plug-in υβριδικών μοντέλων στην Ευρώπη το 2025 και το 2026. Αυτά τα SUV αναμένονται να προσφέρουν ευρεία ηλεκτρική αυτονομία μέσω της τεχνολογίας επέκτασης αυτονομίας, που συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα με έναν βενζινοκινητήρα που λειτουργεί ως γεννήτρια.
Leapmotor C10 REEV (2025)
Το πρώτο υβριδικό SUV που αναμένεται να εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά είναι το C10 REEV, προγραμματισμένο για το 2025. Βασισμένο στο ηλεκτρικό C10, διατηρεί τις ίδιες διαστάσεις (4,73 μ. μήκος, 1,90 μ. πλάτος, 1,68 μ. ύψος) και φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα 231 ίππων. Ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους πίσω τροχούς και με την προσθήκη του βενζινοκινητήρα ως γεννήτριας, αυξάνει την αυτονομία της μονάδας.
Η προβλεπόμενη ηλεκτρική αυτονομία του C10 REEV φτάνει τα 210 χιλιόμετρα, υπερδιπλάσια από τον μέσο όρο των άλλων Plug-in υβριδικών SUV στην Ευρώπη. Στην Κίνα, η τιμή του C10 REEV ξεκινά από 17.300 ευρώ, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα στα 170 χ.α.ω.
Leapmotor B10 REEV (2026)
Στα τέλη του 2025, η Stellantis θα λανσάρει στην Ευρώπη το Leapmotor B10, ένα compact SUV που θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Από το 2026, θα προσφέρεται και σε Plug-in υβριδική έκδοση με τεχνολογία επέκτασης αυτονομίας.
Προς το παρόν, οι λεπτομέρειες για το B10 είναι περιορισμένες, ωστόσο από τις πρώτες εικόνες φαίνεται ότι θα έχει μοντέρνο σχεδιασμό με κυκλικά φώτα, λεπτές λυχνίες ημέρας, και κρυφές λαβές. Το μήκος του αναμένεται να είναι περί τα 4,5 μέτρα, παρόμοιο με το Volkswagen Tiguan.
Το υβριδικό σύστημα του B10 REEV θα συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα με έναν 1.5 τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, ενώ οι λεπτομέρειες για την ισχύ και τη χωρητικότητα της μπαταρίας παραμένουν υπό συζήτηση.
Leapmotor C16 (2026)
Στα τέλη του 2026, αναμένεται η άφιξη ενός μεγάλου SUV (D-SUV), πιθανώς η ευρωπαϊκή εκδοχή του Leapmotor C16.
Το C16 έχει μήκος 4,91 μ., πλάτος 1,90 μ., και ύψος 1,77 μ., μιλάμε για διαστάσεις αντίστοιχες με εκείνες της BMW X5 ή της Mercedes GLE, προσφέροντας 6 θέσεις σε τρεις σειρές καθισμάτων. Το C16 διατηρεί τον ίδιο κινητήρα με το C10, προσφέροντας 231 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία 200 χιλιομέτρων, με κόστος 19.800 ευρώ στην Κίνα. Οι επιδόσεις του είναι ικανοποιητικές, με 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα στα 170 χ.α.ω.
Με την υποστήριξη της Stellantis, η Leapmotor επιχειρεί δυναμικά την είσοδό της στην ευρωπαϊκή αγορά με μοντέλα προσιτής τιμής που προσφέρουν εκτενή αυτονομία. Θα είναι ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε την αποδοχή των νέων αυτών μοντέλων από το ευρωπαϊκό κοινό.