Η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να επενδύσει σε ηλεκτρικά μοντέλα που θα καλύπτουν την ποικιλία των αναγκών των καταναλωτών.
Από τα μικρά αστικά αυτοκίνητα μέχρι τα σπορ σεντάν, η Kia εργάζεται πυρετωδώς για να επεκτείνει τη γκάμα των ηλεκτρικών της οχημάτων. Ξεχωριστή θέση κατέχει το Picanto στην ηλεκτρική του εκδοχή, το οποίο αναμένεται να αποτελέσει έναν από τους πιο σημαντικούς πυλώνες της μάρκας στον τομέα των EV.
Πρόσφατα, η μάρκα παρουσίασε τα νέα EV3 και EV5, με τον πρόεδρο της εταιρείας, Ho-sung Song, να δηλώνει: «Επόμενος στόχος είναι ένα ηλεκτρικό μοντέλο με τις διαστάσεις του Picanto». Παρά την επιτυχία τους, αυτά τα σχέδια θα χρειαστούν χρόνο ακόμη για να υλοποιηθούν.
Μέχρι το 2026, αναμένουμε το EV2, ένα αυτοκίνητο που θα έχει διαστάσεις παρόμοιες με αυτές του Rio και θα στοχεύει σε τιμή κάτω από 30.000 ευρώ. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP του Hyundai Motor Group με τεχνολογία 400 volt. Αναμένονται επίσης εξελίξεις και για το EV1, ή όπως αλλιώς θα ονομαστεί το νέο Picanto ηλεκτρικό.
Ωστόσο, η Kia δεν αρκείται μόνο σε μικρότερα ηλεκτρικά μοντέλα. Στο τραπέζι των συζητήσεων βρίσκεται και ο διάδοχος του Stinger, του οποίου η παραγωγή σταμάτησε πέρυσι ύστερα από 5.5 χρόνια επιτυχούς πορείας. Στη θέση του, αυτή τη στιγμή, βρίσκεται το EV6 GT, που θεωρείται η κορυφαία επιλογή της μάρκας στα σπορ αυτοκίνητα.
Η Kia έχει στόχο να επαναστατήσει με έναν ηλεκτρικό διάδοχο του Stinger, ένα EV σεντάν επιδόσεων. Σύμφωνα με τον Song, «αυτό το μοντέλο είναι υπό εξέταση». Για να ξεπεράσει το EV6 GT, θα πρέπει να προσφέρει περισσότερη ισχύ, ξεπερνώντας τα 576 άλογα.