Η BMW ετοιμάζει μια θύελλα νέων μοντέλων για το 2026, με έμφαση σε ηλεκτρική κίνηση και ανανεωμένες κλασικές αξίες. Η γερμανική εταιρεία, που χρόνια τώρα πρωτοπορεί στα πολυτελή αυτοκίνητα, βάζει μπροστά πέντε βασικούς τίτλους: το σεντάν i3, την ανανεωμένη Σειρά 3, το facelift της Σειράς 7, την επιστροφή της ALPINA B7 και το νέο X5. Πίσω από αυτά κρύβεται το σχέδιο για 40 πρεμιέρες μέχρι το 2027, καθώς η μετάβαση στην εποχή της Neue Klasse επιταχύνει.
Το ηλεκτρικό i3 γίνεται σεντάν και ξεπερνά τα όρια
Οι μηχανικοί της BMW φέρνουν πίσω το i3, αλλά αυτή τη φορά σε σεντάν μορφή, μακριά από το παλιό αστικό hatchback. Βασισμένο στην πλατφόρμα του iX3 με κωδικό NA0, υπόσχεται καλύτερη αεροδυναμική και αυτονομία πέρα από τα 805 χιλιόμετρα WLTP.
Δύο ηλεκτροκινητήρες δίνουν ζωή στην έκδοση 50 xDrive, με 463 ίππους και 645 Nm ροπής, ενώ η επιτάχυνση 0-100 μπορεί να πέσει στα 4,7 δευτερόλεπτα. Η μάσκα αποκτά οριζόντια «νεφρά» που ενώνουν τα φώτα, και μέσα, το Panoramic Vision φέρνει νέο αέρα στην καμπίνα. Η παρουσίαση έρχεται την άνοιξη, με παραγωγή στο Μόναχο από Ιούλιο. Τι θα γίνει αν η αγορά ζητήσει ακόμα περισσότερη αυτονομία; Ίσως δούμε εκπλήξεις.
Εκεί που οι φωτογραφίες δείχνουν τις αλλαγές, η εταιρεία κρατά μυστικά για λεπτομέρειες όπως η τελική ταχύτητα γύρω στα 210 χλμ/ώρα.
Ανανεώσεις σε Σειρές 3 και 7, με ALPINA twist
Η Σειρά 3 μπαίνει στην όγδοη γενιά της το 2026, γιορτάζοντας μισό αιώνα ιστορίας με κωδικό G50 και πλατφόρμα CLAR για θερμικούς κινητήρες.
Τετρακύλινδροι βενζίνης και diesel μένουν, μαζί με εξακύλινδρο, ενώ η M350 φτάνει 417 ίππους – πιθανώς μόνο με xDrive. Η καμπίνα μιμείται το i3 με 17,9 ιντσών οθόνη και Panoramic Vision, αποχαιρετώντας τον περιστροφικό επιλογέα iDrive. Παραγωγή ξεκινά Νοέμβριο, πρεμιέρα καλοκαίρι. Για τη Σειρά 7, το LCI φέρνει facelift χωρίς ριζικές αλλαγές εξωτερικά, αλλά νέο iDrive μέσα, με επιλογή οθόνης για συνοδηγό και παραγωγή από Ιούλιο. Η ALPINA B7 επιστρέφει ως G72, με εκδόσεις 740 xDrive, 760 xDrive και i7 70 xDrive, φέρνοντας ηλεκτρική πολυτέλεια κοντά στο Rolls-Royce Ghost. Αυτές οι επιλογές δείχνουν πόσο η BMW ισορροπεί παράδοση και καινοτομία, όπως κάνει από το 1916.
Οι αναβαθμίσεις στην ALPINA περιλαμβάνουν πολυτελή υλικά και ίσως νωρίτερη εμφάνιση από το τέλος του 2025.
Όσο για diesel, φαίνεται απίθανο να επιστρέψει, ενισχύοντας την ηλεκτρική στροφή.
Το X5 G65, πέμπτη γενιά, αποκαλύπτεται το 2025 με παραγωγή καλοκαίρι 2026, φέρνοντας εξακύλινδρους, plug-in hybrid, V8, iX5 ηλεκτρικό και υδρογόνο το 2028, συν X5 M αργότερα. Η σχεδίαση ακολουθεί Neue Klasse, με Panoramic Vision και head-up display.
Οι λάτρεις της ταχύτητας περιμένουν την M2 xDrive G87 με 469 ίππους και 600 Nm από τον 3.0 εξακύλινδρο, πιθανώς μόνο αυτόματη, από Αύγουστο 2026 – δίπλα στην πισωκίνητη.
Επιπλέον, το Track Package προσθέτει M Performance πινελιές και πιθανές βελτιώσεις, μένοντας νόμιμο για δρόμους, ενώ μια ειδική έκδοση μπορεί να εμφανιστεί στο Concorso d’Eleganza Villa d’Este, ακολουθώντας τα Skytop και Speedtop.
